Update

Texman

Koning Baard
Ha @Geert77,
Je baard ziet er prachtig uit, je barbier heeft het heel goed gedaan (Y)(Y)(Y).
Prachtig model in je baard en ook een hele mooie foto.
Groet Texman :)>
 

Ponti

Baard
Uw kapper heeft echt zijn best gedaan.
Bij ons in de familie (orthodox) werden de baarden geknipt en eventueel in model gebracht door een vaste barbier, die verbonden was aan de synagoge. Maar mooi, zoals uw baardkapper, werd het nooit.
 

Baardsterdam

Volle Baard
Uw kapper heeft echt zijn best gedaan.
Bij ons in de familie (orthodox) werden de baarden geknipt en eventueel in model gebracht door een vaste barbier, die verbonden was aan de synagoge. Maar mooi, zoals uw baardkapper, werd het nooit.
Je zegt werd. Nu niet meer?
 

Ponti

Baard
Je zegt werd. Nu niet meer?
Het is alweer een aantal jaren geleden dat de kapper die verbonden was aan de sjoel is overleden. Nadien geen vaste barbier meer met verstand van zaken, op religieus gebied bedoel ik.
Persoonlijk ga ik nu naar een Marokkaanse kapper die zeer goed knipt en de baard perfect verzorgt.
 

Baardsterdam

Volle Baard
Geen idee. Humor is niet mijn sterkste kant!...
Ze praten over geld. De imam trekt een cirkeltje, gooit wat muntgeld in de lucht en zegt 'alles wat in het cirkeltje valt is voor Allah.'
BIj de priester werkt het net zo.
De rabbi gooit een briefje van 50 euro in de lucht. Het dwarrelt op de grond, hij wacht even, raapt het op en stopt het terug in zijn broekzak.
'Als ie het nodig had, had ie het wel gevangen...'
 

Geert77

Baard
Hoi Geert, wat een prachtige baard heb je gekregen, wat een mooie lijnen, het loopt een beetje breed uit wat erg mooi is, de snor is ook fantastisch! het lijkt nu één geheel, het past perfect. Wat een mooi succesverhaal..(Y)(Y)(Y)


PS. Hier kun je een mooie avatar van maken, perfect!
Dank u voor de mooie commentaar.
 
Banner image
Top