Update

BotteRik

Baard
Baardbroeders! Nu bijna 5 maanden onderweg en ik sta voor een dilemma. Ik ben erg tevreden over de snor en sik maar mijn wangen gaan niet dichtgroeien. Sterker nog er groeit niks, alleen wat aan de kaaklijn.
Dus ik twijfel om dat weg te halen en alleen de snor/sik/ringbaard te houden. Graag jullie mening 20161215_173746.jpg
 

Bazzorro

Baard
Moeilijk.... maar als er echt niets groeit kan je het misschien eens proberen. ..valt het tegen ...dan laat je het gewoon terug groeien. Time is on your side!
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Moeilijke keuze uiteraard.

Als je jezelf goed voelt met deze situatie zou ik niet scheren, maar als de liever de goeie snor en sik accentueert kan je daar uiteraard voor kiezen.

En zoals mijn bovenbuur al zei, je kan nadien altijd nog terug de zijkanten laten bijgroeien.
 

maximum

Zware baard
Gezien het feit je geen gaten op de wangen hebt zou ik je snor en sik wat temperen en je wangen de vrije loop laten..Dan krijg je uiteindelijk toch een mooie baard:)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik heb je baard in Utrecht mogen aanschouwen en ik vind het je zeer gedistingeerd staan. Dat er geen haar op de wangen groeit is niet storend en het lijkt zelfs of je je baard opzettelijk zo gemodelleerd hebt.
Je gezicht heeft een prettige uitstraling en ik denk, dat je door een ringbaard/sik/snor een strenge blik gaat krijgen.
Lekker laten groeien en mettertijd netjes strak bijwerken.
 

Diederik

Volle Baard
Hey Rik,

Ik vind het er helemaal niet zo verkeerd uit zien hoor! Inderdaad wat de prof zegt: alsof je het zo styled.

Het heeft wel iets weg van de baard van B4men.

Eventueel de zijkanten lichtelijk inkorten, maar meer zou ik zeker niet doen!
 
Banner image
Top