Uitstekende haartjes

burak91

Stoppelbaard
Hallo. Ik ben opzoek naar een goede baardbalsem of wat dergelijks om uitstekende en springerige haartjes plat te krijgen. Zie foto voor baardtype
3a9050693c4d2a8e11d41b88982cec3c.jpg



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Het betreft niet alleen uitstekende haartjes, maar een uitstekend goede baard! :)>(Y)

Ook al is Beardbrand niet verkrijgbaar, dan blijven er nog voldoende en zelfs betere producten over om uit te kiezen.
Kijk eens bij de posts van reviews.
 

burak91

Stoppelbaard
Het betreft niet alleen uitstekende haartjes, maar een uitstekend goede baard! :)>(Y)

Ook al is Beardbrand niet verkrijgbaar, dan blijven er nog voldoende en zelfs betere producten over om uit te kiezen.
Kijk eens bij de posts van reviews.
Heb jij een goede tip? Er zijn honderden meningen over welk product goed is


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Over de geuren kan ik je geen adviesdvies geven, aangezien iedereen een andere persoonlijke smaak heeft. De een prefereert stoere woudluchten, de ander modieuze bloemenreuk.

De producten van Honest Amish en eigen producten van mijnbaard.nl kan ik wel aanbevelen, aangezien daar geen chemische toevoegingen aan gedaan zij en deze zelfs in reukloze versies verkrijgbaar zijn.

Er is via @Boof72 ook nog een doos te leen, waar vele samples inzitten, zodat je op je gemak kunt testen. Een leuk intiatief en zeker aan te raden.
 
Banner image
Top