Twijfelachtige poging

DiStephano85

Stoppelbaard
Hallo allemaal,

Mijn naam is Stephan en ik ben 36 jaar oud.

Al enige tijd kijk en lees ik mee op dit forum. Ik merk dat velen hier steun en vertrouwen vinden om het hun baardreis door te gaan, vandaar dat ik maar eens een topic aangemaakt heb.
Ik heb al vaker een poging gewaagd, maar telkens na enkele weken al gestopt.

Zoals op de foto's te zien is, groeit er te weinig haar tussen mijn kaak en de sik. Hierdoor wordt het nooit één mooi geheel en daar baal ik van. Nou ben ik van plan het nog een poosje te laten staan, maar ik verwacht eigenlijk niet dat heel veel gaat opleveren.

De begroeiing op mijn wangen is ook niet zo denderend, waardoor ik deze dus maar een beetje netjes scheer.
De halslijn laat ik bewust wat hoger staan, omdat ik het niet zo mooi vind als deze heel laag staat terwijl de kaak en de sik niet goed verbonden zijn.

Het resultaat op de foto's is na 3 weekjes groei.

Ik ben benieuwd wat jullie mening hierover is? Alvast bedankt allen!

Met vriendelijke groet,

Stephan.
 

Bijlagen

  • thumbnail_20210803_082318.jpg
    thumbnail_20210803_082318.jpg
    103,5 KB · Weergaven: 222
  • thumbnail_20210803_082307.jpg
    thumbnail_20210803_082307.jpg
    114 KB · Weergaven: 217

Rothbeard62

Volle Baard
Welkom @DiStephano85! Je moet voor een mooi resultaat echt wat geduld hebben en niet te veel 'corrigeren' aan de baard. Geef de groei een flinke tijd (zo'n 13 weken, zonder in te grijpen), pas dan kun je goed zien wat je mogelijkheden zijn. En, hoewel je zelf aangeeft het niet mooi te vinden, je halslijn heb je echt veel te hoog aangebracht, waardoor de balans zoek is. Hou als een goede regel ong. 1 vingerdikte boven je adamsappel aan, dat geeft direct een veel mooier en gebalanceerder resultaat.

Dus: laat de baard rustig z'n gang gaan, niet over-analyseren en niet te kritisch in de spiegel kijken! Gewoon lekker genieten van wat er gebeurt! Succes met je baardreis! ;)(Y)
 
Welkom op het forum!

Heb je je baard weleens langer niet geschoren na 3 weken?
Ik verwacht bij 3 maanden dat je huidige baardgroei er mooi vol uitziet. Tot die tijd ook even aanzien of de wangen nog een beetje willen meegroeien om een hogere lijn te creëren.

Voor nu vooral veel geduld hebben en van die trimmer afblijven ;)
 

Macx

Baardaap
Vanaf 8 aug. 21 stilgezeten dan mag je nu wel weer bewegen hoor! Nu zal er toch onderhand wel iets zijn om te laten zien?
 

DiStephano85

Stoppelbaard
Hallo allen,

De vorige poging is helaas mislukt, maar sinds 2 weken is het vuurtje toch weer gaan branden.

Op deze foto's is niks bijgewerkt en gewoon zoals de situatie op m'n gezicht is.
Zoals wel duidelijk te zien is, zijn er toch een aantal zwakke plekken, waardoor de motivatie nooit heel hoog blijft om met het project door te gaan.

Ik ben gewoon bang dat ik straks 2 of 3 maanden voor lul gelopen heb, zonder het verwachte resultaat en alsnog een gladde bakkes

Maar goed, we gaan er gewoon weer voor!
 

Bijlagen

  • 20220727_084129.jpg
    20220727_084129.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 71
  • 20220727_084119.jpg
    20220727_084119.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 70
  • 20220727_084127.jpg
    20220727_084127.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 184

JGB

Baard
Hallo allen,

De vorige poging is helaas mislukt, maar sinds 2 weken is het vuurtje toch weer gaan branden.

Op deze foto's is niks bijgewerkt en gewoon zoals de situatie op m'n gezicht is.
Zoals wel duidelijk te zien is, zijn er toch een aantal zwakke plekken, waardoor de motivatie nooit heel hoog blijft om met het project door te gaan.

Ik ben gewoon bang dat ik straks 2 of 3 maanden voor lul gelopen heb, zonder het verwachte resultaat en alsnog een gladde bakkes

Maar goed, we gaan er gewoon weer voor!
[DOUBLEPOST=1658924076][/DOUBLEPOST]Positief blijven en je opkomende goed verzorgen.
 

Texman

Koning Baard
Hallo allen,

De vorige poging is helaas mislukt, maar sinds 2 weken is het vuurtje toch weer gaan branden.

Op deze foto's is niks bijgewerkt en gewoon zoals de situatie op m'n gezicht is.
Zoals wel duidelijk te zien is, zijn er toch een aantal zwakke plekken, waardoor de motivatie nooit heel hoog blijft om met het project door te gaan.

Ik ben gewoon bang dat ik straks 2 of 3 maanden voor lul gelopen heb, zonder het verwachte resultaat en alsnog een gladde bakkes

Maar goed, we gaan er gewoon weer voor!
Ha @DiStephano85 ,
Op zich heb je best een goede baardgroei, jammer van de kale plekken.(Y)(Y)(Y)
Het is echter geen reden om je poging af te breken want er zijn heel veel mensen waaronder bekende filmsterren die net zo'n baardgroei hebben als jij.
Er is nu al een ding wat je direct kan verbeteren en dat is nu al te beginnen om wat meer lijn (model) in je baard te brengen.
Waarom dit nu voor jouw belangrijk is, is dat je zwerverslook kwijtraakt waar door je het langer volhoud en geen gezeur aan je hoofd hebt van mensen die het niet mooi vinden. Op je foto heb ik aan gegeven wat ik bedoel.
Als je na verloop van tijd toch niets vind kan je ook nog een goatee nemen want het front van je baard en snor groeien prima.
Hou ons maar op de hoogte en succes,
Texman :)>

Diste.jpg
 
Banner image
Top