Twijfel....

Bolt

Zware baard
Naar mijn idee heb ik mijn beginnende baard wat verpest laast met scheren.
De halslijn heb ik te hoog gemaakt daardoor vindt ik het niet lijken.
Zit te denken alles eraf scheren en opnieuw of geduld tot dit weer recht te breien is. Zou graag wat input krijgen hahaha.
08c8fbba9c60c945d07ad4c8aeaa5ea1.jpg


Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
 

Kale666man

Baardaap
Ja das een goeie.
Om te beginnen zou ik niet alles afscheren maar gewoon doorgaan want die neklijn komt wel terug en valt straks onder je baard.
Tenminste dat is wat ik zou doen want ik had mijn halslijn ook te hoog en gewoon gestopt met scheren daar.
Ik zou niet helemaal opnieuw beginnen in ieder geval.
Je zal zo dadelijk wel meer raad krijgen bolt want ik ben geen expert en er zijn hier mensen die je misschien wel beter advies kunnen geven.
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik heb geen idee wat je uiteindelijke "doel" is natuurlijk maar als je een voller effect wil kan je best onderaan van de halslijn afblijven.
Als je een goede dekking wilt en wilt vermijden dat de baard op een jaar tijd ook nog eens 2cm lager komt dan geldt dit ook voor de wanglijnen.

Ik begrijp dat je voornamelijk probeert om het "netjes" te houden maar tijdens die eerste fase lukt dat erg moeilijk en je moet daar gewoon door ;)

Ik zou overal afblijven de komende maanden en daarna kijken waar je verder naartoe wilt qua model :)>
 

RCM

Baardaap
Eerlijk gezegd vind ik ook dat je het 'verpest' hebt. Heel erg mooi is dit zeker niet! Echter is het geen noodzaak om opnieuw te beginnen daar de haren nog vrij kort zijn. Voorlopig gewoonweg niets meer aan doen en dan komt alles goed hoor! Uiteindelijk wordt het vast een geweldige baard. Succes! (Y)
 

Bolt

Zware baard
Oké bedankt voor de input.
Ik heb besloten om de baard er toch af te scheren.
Hij zit er zo weer met 3 week en blijf er dan gewoon van af.
Leermoment zal ik maar zeggen


Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
 

RCM

Baardaap
Afscheren hoeft niet perse hoor, maar als jij je daar prettiger bij voelt, dan gewoonweg afscheren en opnieuw beginnen. Succes! (Y)
 

Kale666man

Baardaap
Ja toch nog even een aanvulling op wat RCM je vertelt en waar je eigenlijk om vroeg wat het beste was.
Nu ga je hem toch afscheren wat eigenlijk niks met je halslijn te maken heeft en dat er probleem zich vanzelf oplost.
Eigenlijk krijg je een heel goed advies van meerdere en besluit dan toch om hem af te scheren dus feitelijk was je vraag overbodig,tenzij je er haar aan wil plakken.
Probeer goed advies niet in de wind te slaan want er zijn geen baardlijn tovenaars.
Ik vind het zonde maar goed,het is en was jou baard.:(
 

Bolt

Zware baard
Ben eigenwijs! Maar heb hem niet afgeschoren maar helemaal 2mm getrimd.
Nu ziet het er weer goed uit en kan de baardreis weer verder


Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
 

Bolt

Zware baard
Ja toch nog even een aanvulling op wat RCM je vertelt en waar je eigenlijk om vroeg wat het beste was.
Nu ga je hem toch afscheren wat eigenlijk niks met je halslijn te maken heeft en dat er probleem zich vanzelf oplost.
Eigenlijk krijg je een heel goed advies van meerdere en besluit dan toch om hem af te scheren dus feitelijk was je vraag overbodig,tenzij je er haar aan wil plakken.
Probeer goed advies niet in de wind te slaan want er zijn geen baardlijn tovenaars.
Ik vind het zonde maar goed,het is en was jou baard.:(
Aanplakken

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI GRA-L09 met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Beste Bolt,
Jammer dat je alles ingekort hebt dat was niet nodig geweest.:confused:
Maar goed zo erg is het nu ook weer niet.;)
Gewoon opnieuw beginnen en er voorlopig niet meer aankomen.
Je geduld zal worden beloond want er is niets mis met je baardgroei.
Succes Texman:)>
 
Banner image
Top