Twijfel of het de juiste tijd is

Stefbaard

Stoppelbaard
Hoi allen,
Ik heb me vandaag aangemeld op dit forum en zou graag wat tips willen en of jullie denken dat een normale baard er in zit. Ik ben op het moment nog vrij jong (16) dus zou ook goed kunnen dat ik nog even moet wachten. de foto's zijn na ongeveer 3 weken niet scheren. vooral de voorkant onder de hoeken van mijn mond blijven nog uit maar als ik goed kijk zie ik wel kleine haartjes zitten. ben benieuwd naar jullie reacties!5884545a-a9e4-4907-acb7-f34f44d344d8.jpg 1e717caa-9e56-44e7-9147-fbdf967dceb0.jpg 4a14a62f-0c66-477e-9ea4-82c7c59e515f.jpg 1cbe6e1c-bd8c-46d3-8d51-f34a4ee7c4da.jpg
 

RonSon

Baard
Hallo Ste,

Welkom op het forum. En om gelijk je vraag te beantwoorden, JA, ik zie hier een goeie baard uitkomen.
Met 16 jaar al zo'n groei, gaat dat helemaal goedkomen. Nu is het kwestie van doorzetten, en vooral geduld hebben.
Je bent nu 3 weken bezig net je baard reis, kijk over 2 maand maar eens weer.
Ook de plekken waar nu nog schijnbaar niks zit, gaat groeien.

Dus als je geduld hebt, en ook doorzettingsvermogen, dan gaat het helemaal goedkomen.

Succes,

Ron

Verstuurd vanaf mijn SM-N960F met Tapatalk
 
Wow , 16 jaar en dan al zoveel haar. Ik zou lekker doorgroeien als iik jou was. Ik ben 49 maar heb bij mijn mondhoeken ook een kleine kale plek. Maar hoe langer het haar, des te minder je ziet.
Laat je baard lekker groeien, gebruik baardolie en balm en drink genoeg water. En trek je vooral niets aan van commentaar. Heel veel plezier en blijf deze site afstruinen voor tips.
 

Texman

Koning Baard
Zo dat is cool op je 16e al baardgroei, dat beloofd wat (Y)(Y)(Y).
Neem de adviezen hierboven ter harte en besef dat een baard laten groeien veel geduld en toewijding vergt.
Op mijn 16e jaar had ik al wel een snor. Ik heb hem eens een tijdje laten staan maar dat gaf zoveel hilariteit :Ddat ik hem er weer afgehaald heb.
Mijn leeftijdgenoten waren er nog niet aan toe :)
 

Stefbaard

Stoppelbaard
Bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik laat hem voorlopig nog maar even zitten kijken wat het gaat worden. Nog een vraag ik ben ervan uit gegaan dat ik nog geen baardshampoo nodig heb sinds er nog weinig baard is klopt dit? Of heeft het al wel zin? De baardolie is inmiddels besteld!
 

Texman

Koning Baard
Een goede baardzeep/shampoo is wel aan te bevelen.
Velen hier gebruiken de zgn. Allepozeep is goedkoop bij de voordeeldrogisterijen.
Bij "Mijn baard" vind je ook een heel scala aan baardzeep en baardshampoo.
 

Skaggy

Volle Baard
Welkom op het forum @Stefbaard
Je hebt een behoorlijke baardgroei voor je leeftijd en die gaat in de komende jaren nog beter worden. Wanneer je nu ook al over het benodigde doorzettingsvermogen beschikt komt de baard er. Veel plezier hier op het forum en succes met het groeien van jouw baard. (Y):)>
 

Stefbaard

Stoppelbaard
hoi allen
ik dacht dat het wel weer tijd was voor een kleine update gepaard met een vraag :) mijn baard groeit rustig door (naar mijn mening niet rap genoeg maar ja weinig aan te doen). nu liep ik tegen het volgende probleem aan het haar op mijn kaken groeit regelrecht opzij dit vind ik er niet verzorgd uit zien. wat zou ik hier aan kunnen doen? verder is onderstaand de progressie andere tips om het er netter uit te laten zien hoor ik ook graag. ik laat hem in ieder geval nog staan tot het nieuwe jaar en dan kijk ik opnieuw.
 

Bijlagen

  • 743aedb8-be96-48e3-9b56-ce8b945db22e.jpg
    743aedb8-be96-48e3-9b56-ce8b945db22e.jpg
    78,7 KB · Weergaven: 40
  • 85db1f58-402b-47ac-bcd7-33930bd0f21c.jpg
    85db1f58-402b-47ac-bcd7-33930bd0f21c.jpg
    117,2 KB · Weergaven: 39
  • 68f8fcb4-8dda-488d-a88b-7446e4afede4.jpg
    68f8fcb4-8dda-488d-a88b-7446e4afede4.jpg
    119,8 KB · Weergaven: 38
  • 0668b9df-21d9-448d-9145-fdcfa84ef1c1.jpg
    0668b9df-21d9-448d-9145-fdcfa84ef1c1.jpg
    172,1 KB · Weergaven: 37

Texman

Koning Baard
Ha @Stefbaard
Vraag 1. haar op mijn kaken groeit regelrecht opzij.
Dit kan je beïnvloeden door regelmatig op die plekken je baard te borstelen in de gewenste richting.
Vraag 2. het er netter uit te laten zien.
Daar je baard er wat slordig uit ziet moet je de wangen en hals schoon gaan houden. Daarnaast moet je vorm van je baard strak aflijnen.
De baard komt dan beter tot zijn recht op je foto heb ik het e.e.a aangeven.
Succes Texman :)>

0668b9df-21d9-448d-9145-fdcfa84ef1c1.jpg
 

Stefbaard

Stoppelbaard
Ha @Stefbaard
Vraag 1. haar op mijn kaken groeit regelrecht opzij.
Dit kan je beïnvloeden door regelmatig op die plekken je baard te borstelen in de gewenste richting.
Vraag 2. het er netter uit te laten zien.
Daar je baard er wat slordig uit ziet moet je de wangen en hals schoon gaan houden. Daarnaast moet je vorm van je baard strak aflijnen.
De baard komt dan beter tot zijn recht op je foto heb ik het e.e.a aangeven.
Succes Texman :)>

Bekijk bijlage 17947

Bedankt voor de tips ga ik vanavond eens mee aan de slag
 
Banner image
Top