Tv, film en andere fictieve personages met een baard

zenn

Zware baard
352ba5632ee9dc948ece448da120e8537ef87c77.jpg


Sean Connery, in vele rollen die speelde had hij een vorm van gezichtsbeharing; van volle baard tot sik en handlebar snor.
Jammer om te vernemen dat hij vandaag op 90 jarige leeftijd is overleden, hij was blijkbaar al een tijdje onwel. :(
 

Texman

Koning Baard
[DOUBLEPOST=1660598143][/DOUBLEPOST]En ben ik de enige verzamelaar?
35148-roodbaard-integraal-2-de-schrik-van-de-zeven-zeeen-2-luxe-eerste-druk-2013-sherpa.jpg

[DOUBLEPOST=1660598296][/DOUBLEPOST]En misschien geen baard, maar toch een klassieke snor van deze legende: Tony Levin...
tony-levin-concert.jpg
Ik heb nog een paar stripboeken van
Blake en Mortimer(Y)(Y)(Y)
De avonturen van Blake en Mortimer (Frans: Les avontures de Blake et Mortimer) is een stripreeks, oorspronkelijk van de Belgische auteur Edgar P. Jacobs.
De serie volgt de avonturen van de vrienden professor Philip Mortimer en kapitein Francis Blake, een spion bij de MI5. Hoewel de strip is genoemd naar beide hoofdpersonen, is professor Philip Mortimer de belangrijkste hoofdpersoon. Het is Mortimer die vaak in moeilijke situaties belandt, waarna hij hulp krijgt van zijn vriend kapitein Francis Blake. Hun eeuwige vijand, die in bijna alle verhalen opduikt, is kolonel Olrik. Daarnaast spelen er enkele andere vaste personages mee, zoals Olriks handlanger Sharkey en de agent Pradier.
Edgar P. Jacobs situeerde zijn verhalen over het algemeen in de tijd waarin hij zelf leefde. De eerste verhalen spelen zich dus af in de jaren 40, terwijl zijn laatste eigen verhaal (De 3 formules van Professor Satô) zich afspeelt in de jaren 70 van de 20e eeuw.

proxy-image
 

zenn

Zware baard
Een iconische baardman, welke onlangs is overleden op 87-jarige leeftijd; Pierre Kartner, oftewel Vader Abaraham.

694
 

Texman

Koning Baard
Prachtige foto @zenn van Pierre Kartner (Vader Abraham).
Ik heb heel vaak te horen gekregen dat ik op Vader Abraham leek.
Ik zij dan altijd, ik lijk niet op Vader Abraham maar hij lijk op mij :p.
De verbaasde reactie waren eindeloos :D:D:D.
 
Banner image
Top