Tv, film en andere fictieve personages met een baard

zenn

Zware baard
TCC_07.0.jpg


Kurt Russel als Santa Claus in 'The Christmas Chronicles'.

Wat een bazen baard! "Camp was quick to spill the truth about Russell’s immaculate beard, revealing that it was like 80 percent real. Camp also confirmed Russell had a full team on-set to tend to his beard".
 

Yainderidoo

Zware baard
TCC_07.0.jpg


Kurt Russel als Santa Claus in 'The Christmas Chronicles'.

Wat een bazen baard! "Camp was quick to spill the truth about Russell’s immaculate beard, revealing that it was like 80 percent real. Camp also confirmed Russell had a full team on-set to tend to his beard".
Samen met de vrouw gekeken..was een hele leuke film...nogmaals bedankt voor de tip!
 

zenn

Zware baard
Nog in productie... Arnold Schwarzenegger als de Terminator in TERMINATOR: DARK FATE (release 1 november).

tdfas.jpg


Staat hem goed, geeft een beetje een Sean Connery vibe af. (Y)
 

zenn

Zware baard
Peter Dinklage als Tyrion Lannister in 'Game of Thrones'.

net de laatste aflevering gezien... Toch wel een klein baasje hoor, die Tyrion.:D

latest
 

zenn

Zware baard
images


Bob Ross, de bekende landsschapschilder van The Joy of Painting op tv.

Gisteraaf de hele avond op Viceland (tv), wat een vrolijke man met veel verhalen is dat toch.
 

Texman

Koning Baard
Was dat niet van Scoobie Doo? Die was altijd bang en zijn kleine neefje Scrappi Doo juist niet.
Erg leuke tekenfilm serie.
 

zenn

Zware baard
Doet me denken aan Matthew Lillard, die de rol van 'Shaggy ' vertolkte in de 2 films. Zo'n pefecte look-a-like van de getekende variant!
Leuk weetje> Hij was trouwens ook de stemacteur voor de 17 animatie films, 113 TV afleveringen and 5 video games van Scooby-Doo vanaf 2002.

MV5BMTM3MjcyNDE0M15BMl5BanBnXkFtZTYwMDI3MTg2._V1_.jpg
 

Skaggy

Volle Baard
Klopt helemaal, heb er ook veel naar gekeken.
Beschrijving
Scooby-Doo is een van de langst lopende Amerikaanse animatieseries. De serie, met in de hoofdrol de fictieve Duitse Dog Scooby-Doo, wordt sinds 1969 uitgezonden.

Mijn baardgroei vergeleek ik altijd met die van Shaggy, afgelopen zomer In Zweden besloten om een echte baard (skägg) te laten groeien...
 
Banner image
Top