Turkse kapper

Robbyvm

Baard
Hey baardbroeders,

Ik woon in Antwerpen en ga eigenlijk al jaren naar de turkse/marokaanse kapper.
Die jongens knippen mijn haar prima voor weinig geld en wat belangrijker is, ik hoef geen afspraak te maken.

Door mijn job heb ik heel weinig tijd en het is dus enkel als het me past (onverwacht een gaatje in het agenda) dat ik er binnenloop.

Nu is mijn vraag of ik daar mijn baard zou durven laten bijwerken of blijf ik daar beter weg en probeer ik een afspraak te maken bij een barbier in de stad (minstens 2 weken vooraf) .... ?

iemand ervaring hiermee ? pos of neg ?

Bedankt !
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Ik ga zelf al een paar jaar bij Chaplin's aan de Londonbrug.
Niet de goedkoopste en zeker een week op voorhand reserveren inderdaad.

Als jouw turks/marokaanse kapper ervaring heft met baarden zou het volgens mij geen probleem mogen zijn om daar te blijven denk ik. Zolang je maar duidelijk uitlegt wat je juist wel en juist niet wilt dat er gebeurd ;)
 

Weeble

Volle Baard
Wat Cowboy zegt: communiceren met je barbier/kapper is het belangrijkste.
De boodschap 'even bijwerken' kan zomaar een paar centimeter van je baard af resulteren.
 

Robbyvm

Baard
Wel ik zou durven denken dat die mannen toch ervaring hebben met baarden aangezien dit in hun cultuur stevig is ingeburgerd...
ik zal het toch eens gaan checken want die ver vooraf afspraken lukken me toch niet.
 

GlennBG

Volle Baard
Taalbarriere kan voor verwarring zorgen is sommige gevallen.
Als je goed kunt overbrengen wat je wensen zijn en wat je niet wilt dan kun je ook voor de Turkse/Marrokaanse kapper gaan hoor. Ik deed dit een paar jaar terug ook wel...
Ik vraag sowieso altijd of ze mijn woorden kunnen herhalen voor aanvang.
Klinkt kinderachtig maar is wel lekker duidelijk!
Eraf is sneller dan er weer bij en dat heb ik meegemaakt bij een zogenaamde 'echte barbier'...
 

Ger

Baard
Taalbarriere kan voor verwarring zorgen is sommige gevallen.
Als je goed kunt overbrengen wat je wensen zijn en wat je niet wilt dan kun je ook voor de Turkse/Marrokaanse kapper gaan hoor. Ik deed dit een paar jaar terug ook wel...
Ik vraag sowieso altijd of ze mijn woorden kunnen herhalen voor aanvang.
Klinkt kinderachtig maar is wel lekker duidelijk!
Eraf is sneller dan er weer bij en dat heb ik meegemaakt bij een zogenaamde 'echte barbier'...

doe maar wat.jpg

En zeg nooit tegen je kapper : Doe maar wat
 

Robbyvm

Baard
Ben dan toch maar niet geweest.... ik heb het hem wel gevraagd en de blik in zijn ogen toen ik vertelde wat ik wel en niet wilde sprak boekdelen

We houden het rustig zoals het is momenteel

[
IMG_20170513_154218_zpsrxa5xsw2.jpg
 

Ger

Baard
De "Turkse kapsalon".
Beter vermijden, alles op elkaar gegooid, net niet in de blender gegooid.
Eet zulks in tijden niet na het weleens geprobeerd te hebben.
Ieder zijn ding. Man-met-kapsalon.jpg
 
Banner image
Top