Trimmer-vraag

Tabbaert

Stoppelbaard
Beste baarden,

Stomme vraag eigenlijk hoor. Ik zie dat er hier al veel over trimmers en tondeuses gepraat werd en het zal er dus mss wel al opstaan.

Maar mijn vraag is nu de volgende. Ik heb reeds met de tondeuse van mijn haar geprobeerd om de ondertussen weer gegroeide stoppels onder mijn neklijn weg te scheren zonder gebruik te maken van een kamstuk. Dit blijkt echter niet te werken met die tondeuse. Vandaar mijn vraag of dat dan met een baardtrimmer wel lukt. Ik veronderstel van wel en denk dat wel maar doet elke baardtrimmer dat dan ook of zijn er die dat niet kunnen. Het zou dus moeten kunnen scheren op 0 mm.

Ik zag (ik denk hier ergens) een handig apparaatje passeren dat 45 minuten autonomie had, er stond ook een filmpje op. Maar ik lijk het niet meer terug te vinden.

Ik zou dus willen mijn neklijn deftig bijwerken en dat weer wat proper maken. Het lijkt me makkelijker en veiliger met een trimmer, vergeleken met een scheermes. Vandaar mijn vraagje hier.
 

Texman

Koning Baard
Ha @Tabbaert ,
Ik heb ook een gewoon scheerapparaat met een tondeuse er op. Daar haal ik eerst de langste haren mee weg en de rest scheer ik weg met het scheergedeelte. Bij mij werkt dat heel goed.
Texman :)>
 
Banner image
Top