Trimmen???? NOT!!!!!!

RonSon

Baard
Ben ik ff weer. Ik lees elke dag even dit forum door, en het valt me op dat er vooral veel over trimmen of niet trimmen wordt gesproken.

Als men de foto's van mijn vorige post bekijkt, weet men hoe mijn baard was.
Maar is ook bekend dat ik redelijk vaak met de trimmer aan het kloten was.
Resultaat.... Mijn baard anderhalf maand geleden terug moesten brengen tot een iets meer dan een stoppelbaard.

Dus.... Blijf van de trimmer af. Zekers in het begin. Heb de mijne dus echt verkocht. Las hier en daar van weggooien, maar aan gezien de ene een Andis was en de andere een Wahl, vind ik dat zonde. Maar heb ze dus weggedaan.

Ben nu ongeveer 45 dagen trimmerloos en moet zeggen, mijn baard komt goed terug.
Ik ga dit jaar ook geen trimmer weer kopen, want ik ken mezelf. Alleen met een klein schaartje of en toe de snor beetje bijknippen.
En elke dag wassen, 3 keer in de week met Aleppo zeep en conditioner, en de dagen daartussen alleen met conditioner.

Kort verhaal lang.... Voor alle nieuwelingen..... Blijf echt van die trimmer af....

Las op een andere (Amerikaanse) forum een post van iemand die echt een monsterbaard heeft, die zei:

"You can't trim your way to a big beard"

Tot slot nog ff paar fotos van mij based, 45 daven wonder trimmer.
Let wel, ik had het al terug moeten brengen tot een flinke stoppelbaard, dus is niet helemaal vanaf nul, maar toch
9e34cbd07c08fb10170d7425f951e08f.jpg
c65967d706bf68723eb534293f26590b.jpg
821f930761c2c16408f78c0e7f041473.jpg
ae5a6ed755dcd904e13f5ca23c08ec8f.jpg
c25b9841d5d294f9b1455754cd17ccfe.jpg
e7c132053f3369dd388836e9c08ee748.jpg
 

Diederik

Volle Baard
Hi [mention]RonSon [/mention], gelukkig staat er weer een beste baard op!

Da’s inderdaad een bekend euvel met een trimmer: even niet opletten en ‘hup’ je jast een hele baan weg, of je kammetje zit even scheef op de kop en ‘jank’ je een stuk van je sik af.

Succes met hergroeien, maar dat gaat 100% goed komen als ik het zo zie.

 

Texman

Koning Baard
Ha @RonSon,
Goed dat je hier je ervaring met trimmen van je baard deelt (Y)(Y)(Y).
Het probleem zit hem vooral in de opzetkam als je deze gebruikt trim je alles op een lengte en dat is meestal niet de bedoeling.
Zelf gebruik ik trimmer wel maar dan zonder de kam en alleen om de ongelijk uitgroeiende haren wat terug te snoeien als dat met een schaartje niet lukt.
Gelukkig heb je in korte tijd weer een mooie baard laten staan.
Ga zo door, Texman:)>
 
Banner image
Top