Toch maar weer gedaan

Weet je, mensen zijn als baarden: ze veranderen mettertijd. Hoe ongelooflijk het ook klinkt, zelfs vrouwen veranderen.

Die van mij had nooit iets met baarden. Dat is, totdat het 'eilandje-in-de-baai' boven op de schedel in een spiegelgladde zee verdween.
Voor die keuze was begrip. Zij wou ook niet met een monnik op stap.
Maar toen kwam de heimwee... een goatee volstond niet meer. Ze wou 'haar bontje' terug om te strelen.
Zo zie je maar ;)

Ik meen bij jou ook een terugtrekkende haarlijn te bespeuren.
Als inhammen, florden worden en er een kaal 'meertje' achterop je kop ontstaat... aw, give it time, give it time.
Terugtrekkende haarlijn heb ik al 50 jaar en is nooit veranderd. Mijn familie is gezegend met een volle haardos zelfs zo erg dat opa 102 steeds te maken had met trekkende vrouwtjes welke niet geloofde dat het jaar echt was
Als ik kaal zou worden is dat zo boeit me niet echt eerlijk gezegd. P

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 
Dus dit na 1 week
b50b63df0a18805520a3d6019c660d7c.jpg


Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 

K9Beard

Baard
heb ook een knap madammeke maar ze kan daar toch niet over beslissen , maar het is overal anders hé .o_O(Y)
Dank voor t compliment richting mijn madammeke, al heeft deze (en zo zie ik ‘t graag) niet de broek aan maar is meer van de jurkjes o_O.
Maar vrouwen en baarden hebben wellicht gemeen dat, mettertijd, ze anders uitpakken dan gedacht: waar ik haast vergroeid was met mn goatee, was zij in voor wat avontuurlijkers.
 
Weer maandje verder still going strong.
Niet teveel scheren of knippen begint vruchten af te werpen. Knip soms ff die paar haren die 10x zo snel groeien weg maar verder afblijven
Ochtend foto zonder te stylen.
ac51b6ffc9b9fcf20b7c151fe84f5d89.jpg


Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk
 
Banner image
Top