Toch maar eens proberen

Dynamic

Stoppelbaard
Hallo iedereen !

Vroeg me al een poos af of een baard mij zou staan. Echter veel verder dan 3 dagen niet scheren kwam ik nooit. Nu heb ik de afgelopen 3 weken vakantie gehad en de stap maar eens genomen !
Maandag weer beginnen met werken en nu begint de twijfel, zal ik hem weghalen of zou ik hem laten voorlopig nog laten staan en dan later beslissen...

Krijg tot nu toe wisselende reacties, een aantal mensen om me heen zeggen dat ik hem moet laten staan en dat het me goed staat. Andere zeggen er helemaal niets over. En er zijn er die gewoon zeggen dat het me niet staat ;-) (die eerlijkheid kan ik wel waarderen).


Wat vinden jullie ?

ff312143747b34913315ffb69c548771.jpg
60de557651a6c186cb99d5e6bccc45f1.jpg
e4a7dfd91066ee0a9e49f4e97e09542e.jpg





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Ha @Dynamic ,
Welkom op dit leuke forum.
Gezien je foto's zeg ik gelijk "doorgaan" je heb veel potentie om een mooi baard te laten groeien.
Wij adviseren om eerst 3 maanden de baard zijn gang te laten gaan en dan een afspraak te maken met de barbier om er een model in te laten zetten.
Om een zwerverslook te vermijden mag ondertussen je wel je nek, hals en wangen(boven je baard) schoon houden.
Reacties( positief en negatief) krijg je vooral in het begin maar dat houdt op zodra je omgeving merkt dat het serieus is.
Succes met je baardreis en houd ons op de hoogte want dat vinden we leuk.
Texman:)>
 
Ha Dynamic,

Ik zou hem laten staan! Als je het advies van onze baardexpert Texman opvolgt heb je een verzorgde beginnende baard!
Ik heb div. keren spijt gehad dat ik mijn baard korter had gemaakt! Als je het zelf wilt moet je nu ff doorbijten! De opmerkingen stoppen vrij snel moet ik zeggen!
zo te zien heb je een vrij volle baardgroei en weinig kale plekken dus het kan denk ik vrij snel een leuke baard worden!
Veel succes en zoals Texman zij, hou ons op de hoogte af en toe met wat foto’.s :)>

Gr David
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom hier op het forum.
Een baard staat je naar mijn idee goed, maar dat lijkt me een noriame visie van mensen die op een baardforum zitten.
Zowel onze reacties als al de andere uit je omgeving (positief of negatief) moet je gewoon niet mee nemen in je eigen beslissing.
Het is JOUW baard en JIJ kiest om hem te houden of af te scheren.
Demeeste negatieve reacties komen trouwens van mensen die gewoon niet gewend zijn dat je een baard hebt. Op termijn neemt die commentaar af en zou het voor velen zelfs weer vreemd zijn indien je hem terug af zou scheren :)>

Veel plezier nog met je baardreis ;)
 

Dynamic

Stoppelbaard
Jullie hebben ook gewoon gelijk ! Hij blijft voorlopig gewoon staan, ben zelf ook wel benieuwd hoe het er over een x aantal weken/maanden uitziet. Vandaag wel ff bij de barbier geweest om de halslijn fatsoenlijk te laten zetten, ik ken me zelf als ik dat de eerste keer zelf ga doen loopt het vast scheef. Ziet er idd gelijk een stuk verzorgder uit, en vanaf nu kan ik die lijn zelf gewoon aanhouden.
Zal jullie zeker om de paar weken de vorderingen laten zien ! En tot die tijd ga ik hier gewoon lekker rondneuzen.
 

Ardjan

Baardaap
Gewoon lekker laten staan; staat je toch prima! Belangrijk is jezelf te overtuigen dat dit daadwerkelijk ook zo is! Dan ga je commentaar van wat anderen vinden ook heel anders zien! Vaar je eigen koers zou ik zeggen; zet je twijfel aan de kant; en doe lekker wat je zelf vindt (en niet wat anderen vinden)! Succes; en geniet van je baardreis! :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Dynamic ,
Ik vind het resultaat van twee maanden heel mooi, het begint al een echte baard te worden.(Y)(Y)(Y)
Het staat je ook goed. Ga vooral zo door want je krijgt een mooie volle baard en het echte baardman gevoel dat erbij hoort.;)
Texman:)>
 

Dynamic

Stoppelbaard
Bedankt iedereen !
Ben er zelf ook erg tevreden mee Haha



Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Banner image
Top