Tips voor een vollere snor en sik

tjitse95

Stoppelbaard
Dag Allemaal,

Ik heb nu sinds een jaar eindelijk een baardje.
Hebben jullie tips voor een vollere snor en sik? heb ook wat kleine kale/dunnen plekken in me baard, tips?

Ik laat me baard altijd om de 2 weken trimmen en gebruik ook baard olie.
Ben 26 jaar oud.
 

Bijlagen

  • baard 2.jpg
    baard 2.jpg
    79,8 KB · Weergaven: 130
  • Baard.jpg
    Baard.jpg
    75,8 KB · Weergaven: 124
  • Baard 3.jpg
    Baard 3.jpg
    114 KB · Weergaven: 127
Hallo Tjitse95. Mooi baardje heb je al. Je zou het kunnen proberen om een maand of 3 a 4 om het te laten groeien. Dan kun je zien wat voor mogelijkheden je hebt. Naarmate je haren langer worden groeien ze de gaten wel dicht.
Maar je kan het ook op deze lengte houden natuurlijk. Ziet er mooi verzorgd uit zo.
Als je eens in de twee weken trimt dan hou je hem ook netjes.
Neem aan dat je een langere baard wilt dus overweeg eens een paar maanden om niet te trimmen..eraf kan altijd nog. Succ6 ermee.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Dag Allemaal,

Ik heb nu sinds een jaar eindelijk een baardje.
Hebben jullie tips voor een vollere snor en sik? heb ook wat kleine kale/dunnen plekken in me baard, tips?

Ik laat me baard altijd om de 2 weken trimmen en gebruik ook baard olie.
Ben 26 jaar oud.
Welkom op ons leuke forum.
Zoals @Baardprutser zegt zal je echt je baard wat verder moeten laten uitgroeien om te zien hoe hij zich ontwikkeld.
Je hebt een goede baardgroei en gezien je leeftijd kan er nog van alles gebeuren (Y)(Y)(Y).
Probeer het een maand niet te trimmen maar hou wel de lijnen strak en verzorgd.
Daarna zou je kunnen trimmen maar niet zo kort als het nu is ander raak je kalen plekken niet kwijt.
Ga ook wat baardolie gebruiken.
Succes en hou ons op de hoogte,
Texman :)>
 

tijn

Zware baard
Dag Allemaal,

Ik heb nu sinds een jaar eindelijk een baardje.
Hebben jullie tips voor een vollere snor en sik? heb ook wat kleine kale/dunnen plekken in me baard, tips?

Ik laat me baard altijd om de 2 weken trimmen en gebruik ook baard olie.
Ben 26 jaar oud.
Hoi, leuk dat je je baard laat groeien. Nou nee eigenlijk doe je dat niet hahahaha. Joh stop met trimmen. Je hebt een prima baardgroei volgens mij. Naarmate je baard langer word zullen de kale plekken ook bedekt worden. Dit alles natuurlijk als je een langere baard wil he . Wil je hem kort houden dan gewoon het eerste gedeelte van mijn bericht vergeten hahahahaha.
 
B

BrotherBeard75

Guest
Tip: Afblijven!
:)
Gewoon laten groeien en niets trimmen voor een maand of 2.
Dan pas zal hij dikker en voller worden.
Hou voor een nettere look dan wel je hals en wanglijn steeds netjes.
Succes!
 

Giant

Zware baard
Ik sluit mij bij de vorige posts aan.
Gewoon een paar maanden door laten groeien en alles was kan trimmen en knippen achter slot en grendel (en de sleutel bij een ander in bewaring geven).
 
Banner image
Top