tips kammen of borstelen

Hallo Ik kam mijn baard altijd vooruit dus van mijn hals naar mijn kin toe !
Maar vroeg mij af of dit wel de mooie manier is ik ondervindt wel dat ik Balsem al zeker moet gebruiken allen al om wat minder krulbaard te hebben want zonder balsem lijkt het mij al een beetje een wilde boel te worden.
Trimmen laat ik al zeker niet doen maar stelde die vraag nu al omdat ik zaterdag naar een feest moet en er toch beetje deftig wil uitzien met de :)>
4rjRLYCoQKOkogM+Ncv0Gg.jpg
 

Laurent1965

Zware baard
Helemaal mee eens, eerst vanuit de hals naar voren, dan recht naar beneden, met een (koude) föhn.
Ik doe er baardolie, L'Oréal baardbalm en een beetje taft Maxx haargel in, maar dit is persoonlijk.;)
 

Texman

Koning Baard
Helemaal mee eens, eerst vanuit de hals naar voren, dan recht naar beneden, met een (koude) föhn.
Ik doe er baardolie, L'Oréal baardbalm en een beetje taft Maxx haargel in, maar dit is persoonlijk.;)
Ik gebruik geen haargel maar na de baardbalsem een beetje Reuzel grooming tonic. Houd mijn baard de hele dag goed in model.
 

Laurent1965

Zware baard
Il denk dat iedereen weer een ander ritueel heeft.
De reuzelproducten, misschien niet allemaal maar diegene die ik geprobeerd heb, kreeg ik flinke jeuk van.
Zat iets in wat voor mij althans niet lekker voelde.:(
Ps gebruik de baardolie van Holland & Barrett nu enkele dagen, superspul(Y)
 

rdanklof

Stoppelbaard
Mijn baard heeft ook de neiging om alle kanten op te steken. Voor mij werkt föhnen in combinatie met een ronde borstel erg goed. Na het inbrengen van de olie, gebruik ik een kam om alles te verdelen. Daarna nog een beetje baardbalsem om de laatste paar opstandige haren te temmen ;-)
 
Banner image
Top