Tim zonder baard

Timster

Stoppelbaard
Hoi, ik heb nog geen baard, maar wil er denk ik wel een. Ik vond het altijd hip, alleen twijfel ik nog of het me staat. En of het wel hip blijft.

Maar jullie weten daar vast meer van, dus heb ik me ook ingeschreven.

Gr. Tim
 

Sander

beards be like...
Hoi Tim! Welkom! Ik zeg trouwens: baard laten groeien en vanzelf zien waar het schip strandt. Eerste weken krijg je zeker commentaar, van heel veel mensen, maar daarna wennen mensen eraan. En het gaat erom wat jij fijn vindt, hoe jij het ervaart (en belangrijker: hoe de vrouwtjes naar je kijken ;)).
 

Ronald

Volle Baard
Oerbaard
Zo is dat. Gun jezelf een week of zes, kijk dan of je het wat vindt! En trek je niet teveel aan van wat andere mensen zeggen. Geef jezelf een reële periode. Vind je het daarna niets, dan haal je m er gewoon af, maar dan heb je het in ieder geval een goede kans gegeven en het is dan echt jouw keus om em af te scheren (of te laten staan!)

En welkom, trouwens! (Y)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Welkom Tim, en hip ... daar doe ik persoonlijk niet aan mee, ik heb de baard omdat
ik het zelf graag wil, niet omdat iemand anders dat wil. Dus laten groeien of niet dat
is geheel aan jou en niet aan iemand anders, It's your life :cool: (Y)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Welkom Tim en succes met "het laten leven" van je :)>(Y)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Ron

Stoppelbaard
Hoi, ik heb nog geen baard, maar wil er denk ik wel een. Ik vond het altijd hip, alleen twijfel ik nog of het me staat. En of het wel hip blijft.

Maar jullie weten daar vast meer van, dus heb ik me ook ingeschreven.

Gr. Tim
Welkom Tim , ook ik ben nieuw aantal maandjes onderweg... Geduld is een Baard Zaaak
 

Timster

Stoppelbaard
Na veel commentaar had ik alles er weer afgeschoren, maar ik ga het vanaf deze week toch weer proberen :) Heb namelijk week wintersport :)
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
HUH ? Helemaal afgeschoren?

:(

Okee Tim succes met deel 2 :)>
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Even doorbijten Tim, je doorzettingsvermogen en geduld zullen resulteren in een prachtige baard die door velen (vrouwen) aanbeden zal worden :cool:
 

Macx

Baardaap
Een baard laten groeien en dan ook echt volhouden en alle commentaar weerstaan eist wel een stevig karakter en is blijkbaar niet voor alle mannen weggelegd.
Ik zie hier geen vervolg dus ik ga ervan uit dat deze missie is mislukt. Probeer het gerust nog een keer en dan nog een keer, net zolang tot je die drempel waar je telkens tegenaan loopt hebt overwonnen, dan ga je pas echt genieten van je baardreis. Topic van zeven jaar oud, maar toch wou ik dit even kwijt. Want wat ik hier zeg geld voor jullie die in dezelfde fase zitten met je beginnende baardgroei. Goed volhouden en probeer te genieten van de positieve reacties en je niks aantrekken van de negatieve reacties, op een gegeven moment zijn al die reacties voorbij en zijn al je vrienden eraan gewend en kennen je dan ook alleen van je mooie baard.
 
Banner image
Top