En het vervolg… toch maar weer eens strak laten zetten en stukje eraf. Om goed te groeien moet men af en toe eens snoeien…![]()
![]()
![]()
![]()
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Dit is een baard waar velen (ikzelf ook) van dromen! Echt prachtig!En het vervolg… toch maar weer eens strak laten zetten en stukje eraf. Om goed te groeien moet men af en toe eens snoeien…![]()
![]()
![]()
![]()
klopt wel van dat kaalscheren; heb die stap 2 jaar geleden gezet na lang aarzelen, maar geen haar op mijn hoofdDit is een baard waar velen (ikzelf ook) van dromen! Echt prachtig!
Ik denk ook (en zie dit aub niet als commentaar!) dat, moest je je haar helemaal afscheren, je er echt nog eens zo knap uit zou zien! Het is een look die velen kiezen, en het scheert (haha!) Jaren van de optische leeftijd van een persoon.
Maar, zelfs al zou je dat niet doen.. je ziet er echt geweldig uit!
Mooi zoDit was bijna kaal…:
![]()
Dat ziet er goed uit. Persoonlijk vind ik helemaal kaal mooi .Dit was bijna kaal…:
![]()
Bij mij was het ingegeven door de voorgeschiedenis: ik had al een kale kruin, en vooraan begon het ook te verdwijnen, dus dan is de stap natuurlijk makkelijker gezet...Zit ook te denken om me eens kaal te scheren.
Maar durf de stap nog niet te zetten
Ik heb mij de eerste keer op een avond kaalgeschoren.Zit ook te denken om me eens kaal te scheren.
Maar durf de stap nog niet te zetten
Ha @Beardnewbe,Long time no see …![]()
Jajajaaa gelukig nog steeds met baard. En odd zoals andere al gezegd hebben in combinatie met de pet topLong time no see …![]()
Long time no see …![]()