Tiener baardgroei progressie

LukasS

Baard
Hey iedereen!
Morgen is het week 4 (28 dagen).
Maar omdat ik vandaag wat tijd had om foto's te nemen, post ik het nu al.

Zoals jullie kunnen zien, heb ik een klein beetje verbetering in groei.

Snor regio is nog altijd wel redelijk dun en heeft niet veel terminale haren.
De kin heeft er nu wel een hoop meer terminale haren bijgekregen, maar is ook niet echt heel dik.

Maar algemeen gezien zitten er wel heel veel donshaartjes tussen, die hopelijk snel in actie schieten.
;)

Ik ben momenteel niet zo zeker wat ik verder ga doen.

Zoals je op de laatste foto kan zien, is het alleen zichtbaar in close ups en maar nauwelijks zichtbaar op een armlengte afstand.

Alles afscheren en volgende zomer opnieuw proberen? Of houden en nog even laten doorgroeien?

Mijn zus is in ieder geval van mening dat ik er beter uitzie met ipv zonder. XD

Wat denken jullie?
4e1bb054a0623592e46dd82eb7e97932.jpg
01e82d268b38f2e795fdbe99aa7b85a8.jpg
bda93cc71fdc376e92bb02a4399e4485.jpg
9d89a4a4a441773c0bdd4c9981bb31d5.jpg
0740f3a0d597fdda3883b98174d0bac3.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ha Lukas,
Probeer die drie maanden vol te maken en als het dan nog niets is kan je altijd nog je baard afscheren.
Maar doe dan volgend jaar weer een poging.
Succes Texman:)>
 

LukasS

Baard
Ik ga het nog even laten doorgroeien om te kijken of het wat voller wordt.

Net een foto genomen in natuurlijk licht.
Zoals je kan zien...is er nog niet veel te zien. XD
878a607564cec3381b493ece4821d5df.jpg
 

LukasS

Baard
Ik heb onlangs een derma roller besteld, die vandaag is aangekomen.
Heb het net voor de 1ste keer gebruikt, en zal het vanaf nu af aan ook blijven gebruiken.
 

Daan

Baard
Ik heb daar ook wel het één en ander over gelezen. Voor de één werkt het wel en voor de ander niet. Ik heb ook gelezen dat veranderingen wel een tijdje kunnen duren. Ik hoop voor je dat het werkt. Ik ben benieuwd.
 

LukasS

Baard
Na een 2 à 3 daagjes me niet geschoren te hebben, heb ik wat nieuwe groei ontdekt op de kaken die er 2 weken geleden niet was.
Niet veel uiteraard...maar het moet ergens beginnen. XD
De rechtse kant had al wat meer groei dan links, maar hier is nu wat verbetering in gekomen.
Is het door leeftijd, of zou de derma roller zijn werk al doen? XD in ieder geval, alle groei is welkom. :)

Ik merk wel precies dat de haartjes redelijk aan de hoge kant beginnen te groeien. Hopelijk geeft dit later een mooie hoge kaaklijn.

Ondertussen de kaken al terug geschoren, en hopelijk lukt de snor en kin combinatie binnenkort wat.

7aad97aeef2af53ef2c2bf2b4f52d535.jpg
5d8d499cc227f25bcb2d33a7f470144e.jpg
 

Texman

Koning Baard
Aan de hele lichte haartjes zie je wel dat er baardgroei op gang is aan het komen.
Ook de contouren kan je al een beetje waarnemen dus zet maar door (Y)(Y)(Y).
 
Banner image
Top