The road to....

HenkDeur

Stoppelbaard
Dag baard vrienden,

Na hier enige tijd wat rond gekeken te hebben, besloten om ook een topic aan te maken.

Ik had zelf altijd een "paar dagen baardje" maar nu dan toch besloten om voor een vollere baard te gaan.

Hier zal ik regelmatig een update posten over de voortgang.

Op de foto's heb ik 3 weken niks aan mijn baard gedaan, enkel de nek 1 keer bijgewerkt.
De laatste foto is de baard waar naartoe gewerkt wordt.

Mochten jullie tips hebben hoor ik dat graag natuurlijk!20210704_140446.jpg 20210704_140420.jpg 20210704_140446.jpg 20210704_140420.jpg
 

Bijlagen

  • 20210704_140733.jpg
    20210704_140733.jpg
    1,2 MB · Weergaven: 72
  • 20210704_142006.jpg
    20210704_142006.jpg
    258,2 KB · Weergaven: 68

Texman

Koning Baard
Ha @HenkDeur ,
Welkom op ons leuke forum leuk dat je mee gaat doen.
Je hebt een mooie en sterke baardgroei dus met enig geduld denk ik dat je een mooie volle baard krijgt.
Goed voorbeeld ook om naar toe te werken.
Ik weel niet of je al baardverzorgingsproducten gebruikt maar een goed baardzeep of shampoo is aan te bevelen.
Ook raad ik baardolie aan vooral als je last krijgt van baardjeuk.
Hou ons maar op de hoogte,
Texman :)>
 

HenkDeur

Stoppelbaard
Zo zware baardgroei in 3 weken tijd? Dat beloofd echt een mooie baard te worden (Y)

Is wel van iets langer dan 3 weken aangezien ik het altijd bijhield met een baard trimmer. Ik bedoel vanaf het laatste moment met de trimmer 3 weken
[DOUBLEPOST=1625422773][/DOUBLEPOST]
Ha @HenkDeur ,
Welkom op ons leuke forum leuk dat je mee gaat doen.
Je hebt een mooie en sterke baardgroei dus met enig geduld denk ik dat je een mooie volle baard krijgt.
Goed voorbeeld ook om naar toe te werken.
Ik weel niet of je al baardverzorgingsproducten gebruikt maar een goed baardzeep of shampoo is aan te bevelen.
Ook raad ik baardolie aan vooral als je last krijgt van baardjeuk.
Hou ons maar op de hoogte,
Texman :)>

Sinds vorige week inderdaad wat spulletjes aangeschaft, ook omdat ik inderdaad last kreeg van jeuk. Moet wel zeggen dat ik over de olie die ik heb niet heel tevreden ben. Zal op het forum zoeken welke aangeraden wordt.
 

Kris1981

Baard
Is wel van iets langer dan 3 weken aangezien ik het altijd bijhield met een baard trimmer. Ik bedoel vanaf het laatste moment met de trimmer 3 weken
[DOUBLEPOST=1625422773][/DOUBLEPOST]

Sinds vorige week inderdaad wat spulletjes aangeschaft, ook omdat ik inderdaad last kreeg van jeuk. Moet wel zeggen dat ik over de olie die ik heb niet heel tevreden ben. Zal op het forum zoeken welke aangeraden wordt.
:) Ha ik had het niet goed gelezen, ik dacht in 3 weken tijd zo’n baard al??
maar goed ondanks dat heb je een hele goede baard groei (Y)
 

Rothbeard62

Volle Baard
Welkom, en: prima baardgroei, dat kan een erg mooie baard worden. Heb geduld en geef je baard de tijd, onderweg niet te veel twijfelen en ook zeker niet (te) snel ingrijpen. Als je het geduld kunt opbrengen is je voorbeeldbaard voor jou zeker haalbaar. Succes met je baardreis! :)>(Y)
 
B

BrotherBeard75

Guest
Dit is een helemaal dekkende baard, zonder gaten of gebreken.
Gewoon even er vanaf blijven en je gaat zonder moeite of zweet een top baard ontwikkelen! Na enkele weken de nek en kaaklijn voorzichtig opschonen en meer hoef jij niet te doen.
Veel plezier met de journey...
 
B

BrotherBeard75

Guest
Zeker niet slecht gedaan.
Wel idd opletten dat je er niet te veel afhaald.
Je hebt er al direct voor je het weet een beetje te veel afgehaald.
Rechts onder heb je al een klein hoekje teveel er af gedaan, maar dat groeit wel snel terug bij. En het is omdat wij staren naar de foto dat we dit opmerken. We zijn dan ook baardfreaks he
Voor de rest, goed gedaan.
 

Texman

Koning Baard
Ha Henk,
Je hebt een mooie en dekkende baardgroei waardoor je veel mogelijkheden hebt (Y)(Y)(Y).
Zoals het nu hebt bijgewerkt is ook prima maar als je baard wat langer wordt mag je je halslijn nog iets laten zakken.
Probeer ook het front van je baard wat langer te laten worden t.o.v de zijkanten dat geef een vollere look aan je baard.
Texman :)>
 
Banner image
Top