The rise of the beard---john

Jofa

Baard
Nog een late gelukkige verjaardag Jofa! ;) hoe bevalt het setje? Wat vind je van de borstel, ik ben er ook in geïnteresseerd :)

Ik heb alleen "wood" olie tot nu toe geprobeerd. Deze vind ik wel erg lekker ruiken, en mijn vrouw ook. Het heeft een beetje the axe effect :D
Baardje word er lekker zacht van en het voelt helemaal niet vettig aan. Over de balsem of de citrus kan ik je nog niks vertellen.

Het borsteltje vind ik wel prettig. Redelijk stug, maar daardoor heel prettig.
 

Bart1986

Baard
Ik heb alleen "wood" olie tot nu toe geprobeerd. Deze vind ik wel erg lekker ruiken, en mijn vrouw ook. Het heeft een beetje the axe effect :D
Baardje word er lekker zacht van en het voelt helemaal niet vettig aan. Over de balsem of de citrus kan ik je nog niks vertellen.

Het borsteltje vind ik wel prettig. Redelijk stug, maar daardoor heel prettig.
Super! Kheb er trouwens net één besteld :) spannend! Schijnt dat het goed is voor de bloedsomloop... Groeten
 

Skaggy

Volle Baard
Hoi John, ik loop behoorlijk achter met het lezen op dit forum. Allereerst gefeliciteerd met de ophanden zijnde gezinsuitbreiding! Dan natuurlijk met je baard en je verjaardag. De baard groeit lekker door en staat je prima. Goed van je om door te zetten. Geweldig ook die support van je vrouw en schoonmoeder. Succes met verder groeien. Beard on! (Y):)>
 

Bart1986

Baard
Wel eerst ff over de buitenmuur of over een schuurpapiertje gaan vond hem in het begin erg steken hier na perfect. :)>

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Kheb hem net voor de eerste keer gebruikt en kmoet zeggen dat het een leuke borstel is. Hij legt alles wel wat netter inderdaad, en dat hij zowat ruw is vind ik niet zo erg :)
 

Jofa

Baard
Einde maand 5. Tijd voor een update.

Ik denk dat ik deze het beste kan omschrijven als "het groeit gestaag." met de nadruk op gestaag. Ik zie wel dat het langzaam maar zeker voller word, maar het vergt geduld. Onder de kin groeien donkere haren dan op de wangen en snor. Dus op afstand zie je die nauwelijks, maar alleen de haren op de kin. Ik word ook met regelmaat vergeleken met kabouter plop. :mad: ploperdeplop! :mad:

Ik begrijp het wel. Ik neem het ze ook niet kwalijk. Ik stel mezelf alvast voor als kabouter plop, dan valt er ook niet mee te lachen ;)

Vorige week een fotoshoot gehad, en daar maakte ik me wel zorgen over. Want je wilt er wel een beetje gezellig op staan, inclusief baard. Dat is gelukt. Ik heb een foto erbij gedaan van mij en mijn zoontje, waarbij je wel goed kan zien dat er genoeg haar op de wangen groeit:)>

Laatst een mooi compliment gehad van mijn schoonmoeder, ze zei; ik moet nog wennen aan je baard. Aan jou met baard. Maar als ik een foto van je zie zonder, denk ik, goh, wat een broekie. Het maakt je veel meer man:)>

Nou, das een mooi compliment nietwaar?

Oh, voor degenen die er geen weet van hebben, er gaat een box in de ronde met allerlei oliën en balsems om te proberen. Je kunt je ervoor aanmelden. Doe dit, zo ervaar je zonder bakken met geld uit te geven verschillende soorten producten.
Doorgeef doos van Boof72 :D zoek en gij zult vinden.

En graag jullie reactie op de gestaagde groei natuurlijk. :):)>
 

Bijlagen

  • IMG_20200525_234529.jpg
    IMG_20200525_234529.jpg
    521,9 KB · Weergaven: 65
  • IMG_20200526_211701.jpg
    IMG_20200526_211701.jpg
    3,8 MB · Weergaven: 74

Joep

Zware baard
Goeie baard geworden.

Jij bent een mooi voorbeeld voor mannen die in eerste instantie niet volledige dekking hebben op de wangen. Met geduld bestaat de kans dat het allemaal goed komt. Bij jouw is het zeker goed gekomen, mooie dekking, ook op de wangen :)> (Y)
 

Texman

Koning Baard
Einde maand 5. Tijd voor een update.

Ik denk dat ik deze het beste kan omschrijven als "het groeit gestaag." met de nadruk op gestaag. Ik zie wel dat het langzaam maar zeker voller word, maar het vergt geduld. Onder de kin groeien donkere haren dan op de wangen en snor. Dus op afstand zie je die nauwelijks, maar alleen de haren op de kin. Ik word ook met regelmaat vergeleken met kabouter plop. :mad: ploperdeplop! :mad:

Ik begrijp het wel. Ik neem het ze ook niet kwalijk. Ik stel mezelf alvast voor als kabouter plop, dan valt er ook niet mee te lachen ;)

Vorige week een fotoshoot gehad, en daar maakte ik me wel zorgen over. Want je wilt er wel een beetje gezellig op staan, inclusief baard. Dat is gelukt. Ik heb een foto erbij gedaan van mij en mijn zoontje, waarbij je wel goed kan zien dat er genoeg haar op de wangen groeit:)>

Laatst een mooi compliment gehad van mijn schoonmoeder, ze zei; ik moet nog wennen aan je baard. Aan jou met baard. Maar als ik een foto van je zie zonder, denk ik, goh, wat een broekie. Het maakt je veel meer man:)>

Nou, das een mooi compliment nietwaar?

Oh, voor degenen die er geen weet van hebben, er gaat een box in de ronde met allerlei oliën en balsems om te proberen. Je kunt je ervoor aanmelden. Doe dit, zo ervaar je zonder bakken met geld uit te geven verschillende soorten producten.
Doorgeef doos van Boof72 :D zoek en gij zult vinden.

En graag jullie reactie op de gestaagde groei natuurlijk. :):)>
Ik vind dat het steeds beter wordt en het staat goed. Zeker op de foto met je zoontje is dat goed te zien.
Voor mijn gevoel is de vergelijking met kabouter Plop niet terecht :mad: en ook een beetje kinderachtig :confused:.
Je schoonmoeder is een lieverd die het begrijpt :):):)(Y).
Al met al mooie vorderingen en alle reden om door te gaan.
Texman :)>
 

Rothbeard62

Volle Baard
Het gaat heel goed en de foto's bewijzen dat! Erg leuke foto met je zoontje, en: met zo'n schoonmoeder mag je wel heel blij zijn! ;)(Y)
 

Jofa

Baard
Vandaag langs de barbier gegaan. Ik kreeg van mijn lieftallige toch wat klachtjes dat het nu wel erg onverzorgd eruit begon te zien, en dat ik het toch maar eens netjes moest laten maken. Ze steunt me hierin zo dat ik haar dit ook niet kon weigeren, plus, is het niet verstandig om een discussie aan te gaan met een zwangere.... :rolleyes:Het is wat korter nu en meer in model. Ziet er een heel stuk netter uit, vind ik. Vrouwlief is er heel blij mee, en ik mag het weer laten groeien. Alles is nu weer meer in proportie, het is minder qua lengte maar ziet er meer uit als een complete baard, omdat de focus niet meer op de lange stukken ligt. :):)>

Foto's van voor en na:)>

Wat vinden jullie?
 

Bijlagen

  • IMG_20200612_173652.jpg
    IMG_20200612_173652.jpg
    2,1 MB · Weergaven: 56
  • IMG_20200612_194236.jpg
    IMG_20200612_194236.jpg
    3,4 MB · Weergaven: 59
Banner image
Top