The rise of the beard---john

Texman

Koning Baard
@Jofa dat gaat heel goed met je baard. Je geduld en doorzettingsvermogen worden beloond.:)
En je baard staat je heel goed. Vindt het erg leuk dat je dit nu hebt bereikt.(Y)(Y)(Y)
 

Jofa

Baard
Bij deze de maandelijkse update. Maand 4 alweer. Mn vrouw heeft een foto gemaakt, om het zo een beetje goed in beeld te krijgen. De wangen komen langzaam mee, ik denk (of hoop:rolleyes:)
Nieuwe haartjes te ontdekken.... Kan dat?

De ontmoeting met Biltstar heeft me goed gedaan, want volgens hem ziet het er in real life veel beter uit dan op de foto. Ook op deze foto lijken de wangen kaal, terwijl er best haar zit. Wel minder als op de kin, dat wel.

Ik had mezelf vanwege mijn verjaardag, (22 april, 36 jaar) een bezoekje aan de barbier gegund. Echter gooit een virus roet in het eten. Van dat virus zullen jullie vast wel hebben gehoord... :rolleyes:

Ik heb een plaatje gevonden hier ergens op het forum zoals ik het hoop te gaan kweken. Is het te hoog gegrepen of ben ik wel realistisch? Graag jullie input:):)>IMG-20200418-WA0005.jpg Screenshot_20200414_215948.jpg
[DOUBLEPOST=1587204254][/DOUBLEPOST]Iets anders... IMG-20200404-WA0006.jpg
 

Texman

Koning Baard
Ook van mij gefeliciteerd met je verjaardag, leuke foto ook met vrouw en zoon (Y).
Het doel wat je wil bereiken aan de hand van je voorbeeld foto is wel mogelijk maar hou er rekening mee dat dat een kwestie van tijd is.
Je baard breid zich nog wel uit maar dat gaat op jouw leeftijd niet meer zo snel. Maar niet getreurd want je huidige baard staat heel goed en past helemaal bij je.;)
 

Jofa

Baard
Vandaag van mn vrouwtje voor mn verjaardag van gisteren gekregen. :):)>

Ik vind ze beide lekker ruiken. Zal over een week of 2 mn ervaring ervan delen. Voor zover mogelijk, het is ook het eerste setje wat ik heb, dus geen vergelijkingsmateriaal.
IMG_20200423_175312.jpg
 
Banner image
Top