The journey of the beard.

Baris55

Stoppelbaard
Ik heb even niet bijgehouden hoelang ik nu mijn baard heb laten staan, maar goed.
Nu dat ik mijn baard een aantal maanden ga laten staan zonder te snoeien had ik toch graag
enig advies gewilt van jullie.

Is op het moment enkel baardolie en/of balsem voldoende om aan deze reis te beginnen ?
En ik kreeg laatst een tip van iemand dat ik eventueel ook amandel olie kon gebruiken om de groei te stimuleren ?
Wat vinden jullie ervan en/of ervaringen met amandel olie ?

10-08-2018--1.jpg 10-08-2018--2.jpg10-08-2018--3.jpg
 

DNA76

Baard
Hoi, een degelijk baardolie lijkt me voldoende in den beginne. Het is natuurlijk leuk om eens volledig los te gaan en al die leuke potjes, kammen en borstel aan te schaffen. Om de groei te stimuleren (geloof ik niet idat deze produkten veel uitmaken), gewoon geduld hebben is het enige wat telt volgens mij.
Op basis van bovenstaande foto zou ik mijn halslijn een stuk naar onderen laten doorgroeien. Ziet er momenteel een beetje onnatuurlijk uit. De regel is 1 tot 2 vingers boven de adamsappel.
Een maandelijkse update hier en binnen 4 maanden zal je versteld staan van je resultaat. Succes Baris en beard on :)>
 

Texman

Koning Baard
Ha @Baris55 ,
In het begin heb je helemaal niet zoveel nodig. Een goede baardolie is voldoende.
Als je baard langer wordt kan je overschakelen naar baardbalsem en is je baard wat moeilijker in vorm te houden kan je baardwax gaan gebruiken.
Gebruik echter niet te veel en niet te vaak.
Voor de rest ben ik het eens met @DNA76 . Als je hierin meegaat krijg je een erg mooie baard.
Succes en hou ons op de hoogte want dat vinden we leuk.
Texman:)>
 

Baris55

Stoppelbaard
Na een tijdje weer ff een update, zit nu zo op ongeveer een 7-8 weken.
Nadat ik tegen eind september bij de kapper was geweest, en mijn haar is afgezakt :D
Mijn kapper had toen helaas iets teveel vanaf gewiekt maargoed.
 

Bijlagen

  • 12-10-3.jpg
    12-10-3.jpg
    165,2 KB · Weergaven: 74
  • 12-10-2.jpg
    12-10-2.jpg
    147,7 KB · Weergaven: 80
  • 12-10-1.jpg
    12-10-1.jpg
    153,5 KB · Weergaven: 78
  • 12-10-4.jpg
    12-10-4.jpg
    143,3 KB · Weergaven: 66
Banner image
Top