The Beard road

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ziet er beschaafd uit en nu weet je wat je uiteindelijk wilt.
Het is maar haar, dus het groeit weer aan. Je loopt niet voor gek en het is geen wedstrijd.

Laat je vrouw trouwens ook de helft van haar haar afknippen, als jij dat leuker zou vinden of maakt ze haar eigen keuzes? :rolleyes:
 

Julius

Baard
Mooie baard, lekker lang al! Wou dat die van mij al zo lang was. Ik moet nog wel een aantal maanden daarvoor. Niet iedereen is gezegend met donker haar waardoor hij heel erg snel dekt...
 
Mooie baard, lekker lang al! Wou dat die van mij al zo lang was. Ik moet nog wel een aantal maanden daarvoor. Niet iedereen is gezegend met donker haar waardoor hij heel erg snel dekt...


Idd gelijk had persoonlijk ook een zwarte baard gewild maar helaas . Maar moet zeggen ik ben wel tevrede over hoe het er nu uitziend en de kleur bevalt me ook ben gelukkig niet extreem blond dus het dekt wel goed moet ik zeggen grt
 

Carlo17

Baard
Het is al een tijdje geleden sinds mijn laatste post hier. Kort erna was mijn baard gesneuveld :(.
Daarna helaas ook niet meer actief geweest hier.
Ik ben nu alweer een tijdje aan het groeien en kom hier weer kijken want het was wel altijd gezellig en je leert er ook nog wat over :)>.

Hier de foto hoe het er nu bij staat.BFEC3392-7C08-43DC-931B-65FEE2867C12.jpeg
 

Texman

Koning Baard
Ha Carlo,
Omdat ik nog niet zo erg lang lid ben heb ik de moeite genomen om even terug te lezen.
Het is goed dat je weer terug bent en je aan een nieuw hoofdstuk van je baardreis bent begonnen.:)
Je heb een goeie baard die je goed staat dus het gaat nu een succes worden.
Texman:)>
 

Renem

Volle Baard
Vriendelijke baard. :)

Wel grappig dat het grijs bij jou vooral boven je oren zit.
Succes met dit hoofdstuk uit je baardreis. (Y)

Nog even een tip van een fotoneuroot: als je je profielfoto flipt kijk je het forum in ipv uit. ;)

Vriendelijke groet, René
 

Carlo17

Baard
Ziet er prima uit, wat is je einddoel?

Dit zou wel vet zijn. CC0A08F0-2593-4B3C-8479-8FA93A2B4D0A.jpeg
[DOUBLEPOST=1521555877][/DOUBLEPOST]
Vriendelijke baard. :)

Wel grappig dat het grijs bij jou vooral boven je oren zit.
Succes met dit hoofdstuk uit je baardreis. (Y)

Nog even een tip van een fotoneuroot: als je je profielfoto flipt kijk je het forum in ipv uit. ;)

Vriendelijke groet, René

Ja dat grijs.
Ik heb die originele foto niet meer dus dat flippen wordt hem niet.
 
Banner image
Top