Tattoos

Danny

Baard
De afspraak is toch gemaakt voor eind september voor de openbaring sleeve waar ik het begin het jaar met jullie over sprak.

Gisteren een concept doorgenomen met de artiest, een volgend concept volgt nog.

Dit is een van de 4 delen van de sleeve.

Wat vinden jullie ervan?

a53a50b58b224484406d8559b57c2bbd.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Het ontwerp is erg geslaagd, maar volgens mij niet "evident" om dat in inkt op een arm te zetten ;)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Roundabout denk ik Cowboy..
Heel vet Danny. (Y)
Ben zeer benieuwd hoe dat er uit komt te zien. Werk black en grey neem ik aan?
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Houd ik ook niet van en heb ik dus ook niet.. :D
[DOUBLEPOST=1439555951][/DOUBLEPOST]@Cowboy Hoe lijkt het met jou? Al nieuwe inkt onder de huid.?
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Roundabout denk ik Cowboy..

Zo ver was ik mee ;)

Ik had het voornamelijk over de moeilijkheid om het paard, hier dus wit in het ontwerp, rond de arm even mooi te laten uitkomen.
Maar als de artiest zegt dat hij het kan zal het zeker een geslaagd concept zijn (Y)
 

Arjay

Baardaap
Oerbaard
Aha op zo'n fiets.. Daar kon je weleens gelijk in hebben.
Maarre waar blijven jouw pics? ;)
 

Zwollenaar

Zware baard
Ik heb nooit begrepen waarom mensen tattoos laten zetten. Ontevreden met jezelf? Minderwaardigheidscomplex?
Gebrek aan aandacht?
 

Zwollenaar

Zware baard
@Arjay, een baard is een natuurlijk gegeven voor een man. Met wisselend resultaat.
Naar mijn idee is een tattoo een opzettelijke beschadigng van het menselijk lichaam.
 

Danny

Baard
@Zwollenaar

Wat is jouw idee over sieraden? Mooie kleding?

Doen mensen dat niet om zich zelf te versieren,mooi te maken of een schreeuw om aandacht?

Hebben deze mensen een minderwaardig complex?

Ik denk oprecht dat mensen zich laten tatoeëren om zich te versieren omdat ze dat mooi vinden. Sommige mensen zijn een waar kunstwerk om te zien, de ene houdt van kunst, de ander niet.

Draag jij een baard om je gezicht te bedekken? Een baard draag je omdat jij een baard mooi vind en bij je persoonlijkheid vind passen.
 
Laatst bewerkt:

Arjay

Baardaap
Oerbaard
@Arjay, een baard is een natuurlijk gegeven voor een man. Met wisselend resultaat.
Naar mijn idee is een tattoo een opzettelijke beschadigng van het menselijk lichaam.
Nou, het is een versiering van het lichaam, geen beschadiging. Ik heb een baard omdat ik het mooi vind en tattoos om precies dezelfde reden.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Tja, tattoos ... de één vind ze prachtig de ander niet, ieder voor zich natuurlijk.
Houd je er van dan heb je de mogelijkheid om ze je lichaam te laten versieren,
zo niet dan doe je dat niet, simpel. Of het nu kunstmatig gebeurd of van nature
is gegeven, wat is het verschil als je er gelukkiger van wordt?
Sommige mensen dragen een hoofddeksel of een toupet, een ander moet er niet aan
denken, allemaal keuzes die doordacht en misschien ook gevoelsmatig gemaakt worden.
Ontevreden met jezelf? Minderwaardigheidscomplex? Gebrek aan aandacht?
In mijn geval geen van alle, beetje kortzichtige gedachten in mijn ogen.
Ik persoonlijk vind het mooi maar dat hoeft niet iedereen te delen, zoals aangegeven
is dat persoonlijk. De één houdt van een stoppelbaard, de ander weer van een extreem
lange baard, zo is en wordt ieder mens een eigen individu en zo hoort het ook, het zou
bijzonder saai worden als we er allemaal hetzelfde uit zouden zien en hetzelfde zouden
denken. Laten we elkaar niet in een hokje plaatsen en elkaars keuzes respecteren, dan
blijft het zowel hier als elders in de wereld aangenaam vertoeven (Y)

Groeten Hans
 

Zwollenaar

Zware baard
Laten we elkaar niet in een hokje plaatsen en elkaars keuzes respecteren
@Hans, natuurlijk elkaars keuzes respecteren en zeker niet in hokjes plaatsen. Maar daarom hoef ik het met tattoos plaatsen niet
eens te zijn!!
Wat wel goed is dat door mijn eerdere plaatsing een kleine discussie op gang is gebracht. Doe wat je wilt maar denk vooral goed na waarom je iets doet
En laat geen tattoo zetten omdat het zo hoort of omdat je als een mak schaap achter de massa aanloopt
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Eerste tatoeage van mij dateert van 1995.
Ondertussen staat de teller op 5 waarvan er eentje wel iets groter aan het worden is nu.
Dat mak schaap valt dus allemaal nog wel redelijk mee :rolleyes:
 
Banner image
Top