Tattoos en een baard

Kale666man

Baardaap
Hoi beste leden
Nu ik enige tijd mijn baard laat staan beginnen mensen te zeuren van:Zonde van je tattoos of je hebt zeker spijt van je getatooeerde gezicht en vinden het niet combineren met een baard.
Nou ik vind van wel en spijt heb ik,dat ik niet eerder ben begonnen met de baardreis zoals jullie dat zo mooi zeggen.
En zonde van de tattoos is het niet,die heb je eerder op je bakkus dan een baard en blijven er toch wel op staan en doet minder pijn met het plaatsen ervan.
Dus we gaan lekker door en geniet er steeds meer van mede dankzij dit forum.
 

Kale666man

Baardaap
onzin kan prima met elkaar!!!!! beard on:)>(Y)
Daar was ik het ook mee eens,maar bedankt voor compliment.
[DOUBLEPOST=1509284786][/DOUBLEPOST]
Kan prima samen. Zou niet weten waarom het een niet met het ander gecombineerd kan worden.
Ach ik houd van allebij maar op dit moment gaat de voorkeur naar de baard en ben er zelf oo trots op en dat motiveerd nog is eens te meer.
Bedankt
[DOUBLEPOST=1509284881][/DOUBLEPOST]
Helemaal eens, kan prima samen. Mooie baard trouwens! ;)
Lekker doen waar je je goed bij voelt.
Succes!!:)>(Y)
 

RCM

Baardaap
Fantastische combinatie samen, deden dit maar meer mensen, want dan zag de wereld er een stuk kleurrijker uit. Goeie baard, mooie tattoos en Beard on!! :)>(Y)
 

Kale666man

Baardaap
Fantastische combinatie samen, deden dit maar meer mensen, want dan zag de wereld er een stuk kleurrijker uit. Goeie baard, mooie tattoos en Beard on!! :)>(Y)
Dankjewel RCM,ja en we gaan zeker door mede door dit forum met allemaal het zelfde doel,de baard,sik,snor of wat dan ook en waar we allemaal als manzijnde trots op zijn wat een buitenstaander er ook van vind.gr richard
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Originaliteit, eigenzinnigheid en excentriciteit worden in het calvinistische Nederland (leve 500 jaar Protestantisme!) altijd veroordeeld.
Wat zou de wereld er toch saai uitzien zonder Jules Deelder, Carl Lagerfeld, Johnny "Rotten" Lydon, Brian Setzer en de vele honderdduizenden kleurrijke geesten, die het niet interesseert, wat voor mening en vooroordeel anderen over hun hebben. :cool:
 

Texman

Koning Baard
Hoi beste leden
Nu ik enige tijd mijn baard laat staan beginnen mensen te zeuren van:Zonde van je tattoos of je hebt zeker spijt van je getatooeerde gezicht en vinden het niet combineren met een baard.
Nou ik vind van wel en spijt heb ik,dat ik niet eerder ben begonnen met de baardreis zoals jullie dat zo mooi zeggen.
En zonde van de tattoos is het niet,die heb je eerder op je bakkus dan een baard en blijven er toch wel op staan en doet minder pijn met het plaatsen ervan.
Dus we gaan lekker door en geniet er steeds meer van mede dankzij dit forum.
Ik zou mij er niets van aan trekken. Wat ik wel leuk zou vinden is om de baard en de tattoos met elkaar te combineren. M.a.w laat de baard niet overal over de tattoos groeien maar zoek meer een goed aansluiting of overgaan van de baard en de tattoos. Zou wel eens en heel verrassend resultaat kunnen opleveren.
Succes
 

Jeepie

Baard
Keurige keumes zo!! Ben heel benieuwd hoe een baard van 30cm matched met die inkt, kan maar zo eens episch worden!
 

Kale666man

Baardaap
Ik zou mij er niets van aan trekken. Wat ik wel leuk zou vinden is om de baard en de tattoos met elkaar te combineren. M.a.w laat de baard niet overal over de tattoos groeien maar zoek meer een goed aansluiting of overgaan van de baard en de tattoos. Zou wel eens en heel verrassend resultaat kunnen opleveren.
Succes
Ja mooi advies texman,maar voorlopig blijf ik nog eventjes van de baard af,maar begrijp je bedoeling wel.
Ik laat hem eerst een paar maanden groeien en tattoos heb ik genoeg en vind het nu nog niet de tijd om daar ook maar een moment aan te denken.
Maar wel bedankt voor het idee in ieder geval.
[DOUBLEPOST=1510683806][/DOUBLEPOST]
Keurige keumes zo!! Ben heel benieuwd hoe een baard van 30cm matched met die inkt, kan maar zo eens episch worden!
Ja 30 cm is een heel eind weg nog en moest ook even kijken wat het woord episch betekent.
Maar ben zelf ook benieuwd jeepie.
We gaan het allemaal meemaken en voorlopig blijf ik er met me fikken af.
Groeien en nog eens groeien is prioriteit nummer 1 en bedankt voor het compliment gozer
 

Kale666man

Baardaap
Originaliteit, eigenzinnigheid en excentriciteit worden in het calvinistische Nederland (leve 500 jaar Protestantisme!) altijd veroordeeld.
Wat zou de wereld er toch saai uitzien zonder Jules Deelder, Carl Lagerfeld, Johnny "Rotten" Lydon, Brian Setzer en de vele honderdduizenden kleurrijke geesten, die het niet interesseert, wat voor mening en vooroordeel anderen over hun hebben. :cool:
Mooie woorden melchior,ja zo zijn er nog wel een paar op te noemen en, deelder is daar zeker 1 van en johnny rotten ook.was ook altijd fan van de sex pistols waar hij ook meegezongen heeft en holliday in cambodja,wie kent dat nummer niet.ja en jules is natuurlijk de nachtburgemeester van rotjeknor waar ik vandaan kom oorspronkelijk en is een beetje de laatste van de oude garde die het ondanks zijn drank en speedgebruik toch al wat jaartjes meedraait.
Het laatst heb ik in pernis gewoond en in die tijd werd de tweede beneluxtunnel aangelegd en in de loop fietstunnel hangt een gedicht van hem gemaakt in de tegels van de ene naar de andere kant pernis=vlaardingen en is wel indrukwekkend.
Maar net als vele dingen mis ik wel een hoop van vroeger en net als met die brommertijd waar ik het over had in baarden op een motor denk ik vaak terug aan de tijd van toen
Schijnt ook normaal te zijn bij hartpatienten dat ze emotioneler worden en dat kan wel kloppen.
Of omdat je ouder wordt misschien.
Maar goed ook zulke dingen kun je hier kwijt want de baard is de naam van het forum maar de dingen eromheen vindt ik zeker zo mooi en ieder heeft zijn eigen ding waar altijd wel positief op wordt gereageerd in de meeste gevallen.
 
Banner image
Top