Tailor's Tonic

Afgelopen weekend heb ik maar eens een barbier opgezocht, in de omgeving van mijn "nieuwe" woonplaats, om alles lekker bij te trimmen/knippen. Baartje heb uiteraard laten staan. Leuke authentieke zaak gevonden met een top barbier die vanaf zijn 17e in het vak zit. Inmiddels is de beste man 70+ en zolang het mogelijk is, blijf ik hier in onderhoud.

Nadat mijn knipbeurt erop zat ging de beste man in de weer met Tailor's Tonic. Wat een heerlijk verfrissend spul is dat zeg! Meteen gevraagd of ik een flesje kon kopen maar helaas was in de ochtend het laatste flesje verkocht. Ik kan iedereen aanraden om dit eens te proberen.


Tailor's Tonic


De tonic heeft een heerlijk frisse geur. Door de menthol krijg je direct een lekker koud en fris gevoel op je bol. Nu denk ik dat dit product ook perfect te gebruiken is voor baarden. De tonic voed en stimuleert namelijk het haar (en hoofdhuid) en geeft een gezonde natuurlijke glans. Nadat de tonic was gemasseerd in mijn haar werd het geföhnd waarop het een goede hold-factor kreeg.

Nu maar wachten tot het product weer voorradig is..:(
 

Bijlagen

  • 301_Tonic.jpg
    301_Tonic.jpg
    592 KB · Weergaven: 23

Texman

Koning Baard
Interessant (Y) Op het internet vind ik wel een website van Tailor's Tonic maar geen enkel verwijzing naar waar je het online kan kopen.
Dus ik ben benieuwd waar je kapper het spul koopt (waarschijnlijk via een groothandel).
 
Interessant (Y) Op het internet vind ik wel een website van Tailor's Tonic maar geen enkel verwijzing naar waar je het online kan kopen.
Dus ik ben benieuwd waar je kapper het spul koopt (waarschijnlijk via een groothandel).

Klopt inderdaad. Ik heb één online shop gevonden die het verkoopt, echter...'out of stock'. Tevens zit deze shop in Engeland, wat met de verzendkosten behoorlijk duur wordt.

Over 3 weken ben ik er weer. Hoop dat het dan voorraadig is. Ik wil best een extra flesje meenemen als iemand dit wilt proberen. Zal het dan via briefpost gratis verzenden. Dit mag dan gezien worden als 'een donatie aan het forum' (Y):D
 
Banner image
Top