Superfurry's Beard Polisher & Stache-Wax

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Dan zou ik je verder geen advies kunnen geven.
Jammer, want het is een heel goed product.
[DOUBLEPOST=1512314359][/DOUBLEPOST]

Door deze zin kreeg ik de indruk dat je de baard niet uitspoelde :(
Nee, Superfurry is gewoon een goed product, dat zijn geur zeer lang houd in tegenstelling tot de door minder begaafde parfumeurs fabrieksmatig vervaardigde baard-producten.
 

TMG1961

Baardaap
Vandaag de geurloze versie van de beard polisher sterling 925 ontvangen. Samen met geurloze zeep en ook nog een leuk kado in de vorm van een houten kam.
Ben weer helemaal happy en voor de komende tijd voorzien van alles voor verzorgen baard.
 

PBM

Stoppelbaard
Nou ga ik even mis geloof ik....... De geurloze versie????? Mag ik hieruit concluderen dat er een versie zonder en eentje met geur te bestellen is??? Heb ik wat gemist op de bestelsite????

Ben heel benieuwd.
 

TMG1961

Baardaap
@PBM Ik had eerst de gewone sterling 925 maar ik reageerde op de essentiële olie die erin verwerkt is. Ik heb toen in mail contact met Ivan gevraagd of het ook mogelijk is om een geurloze versie van de sterling 925 te krijgen is, ik kreeg als antwoord dat dit mogelijk was. Op de site kun je deze niet vinden.

Stuur Ivan een mail en vraag of hij voor jou ook een geurloze versie kan maken. Geen idee of er een geurloze versie komt die je via de site kunt bestellen.
 

TMG1961

Baardaap
Gisteren de beard polisher rescue+ binnen gekregen. Deze heeft geen essentiële oliën. Smeert super makkelijk uit en wordt goed opgenomen.Baard glimt na gebruik volop.
 
Ah veel gelezen over de Superfurry. Gebruik nu al enige tijd de Balm Woodsman waar ik in het begin erg enthousiast over was maar deze gaat mij steeds meer tegen staan.
Evenals die van mr. Bear. Dus na vele goede reacties wil ik over gaan op deze.
Maar nu welke geur??
 

Kale666man

Baardaap
Nou theo ik ben zeer te tevreden hoor met de overname.
Maar inderdaad,de snorwax 2.0 moet je wel goed verwarmen anders krijg je het niet eens aan je vinger.
Uitslag krijg ik er niet van gelukkig dus zijn we beide weer blij
En had dezelfde bestelt althans gevraagd zoals je weet en ken voorlopig vooruit.
Ja en je wordt vriendelijk te woord gestaan dus bij deze nog 1 keer mijn reclame voor hun, die ik net als hun zelf heb gemaakt.IMG_20171207_181528.jpg
 

RolandK

Baard
Ik heb het proefpakket al enige tijd in huis en heb de meeste geuren al geprobeerd. Op dit moment ben ik zelf het meest gecharmeerd van de 40 Crooks geur. Het is ook een echte uitgebalanceerde geur en niet iets synthetisch. Wat ik daarnaast knap vind is dat de geur subtiel (dus niet te overheersend als je het opsmeert) is en toch de hele dag aanwezig blijft.

Ik merk dat ik minder baardolie gebruik aangezien ik de polisher zo fijn vind uitsmeren en ik de geur gewoon te lekker vindt. Op een of andere manier voelt het alsof olie niet meer nodig is of zo... En als ik al olie gebruik dan is het 's avonds voor het slapen gaan en gewoon de goedkope olie van de Tuinen. Ik gebruik op dit moment niets anders meer, dus de baardoliën en baardwax van mijnbaard zijn een beetje in de kast beland.

De prijzen zijn vergelijkbaar tot iets goedkoper dan de bekendere merken. Al met al ben ik zeer aangenaam verrast en heb ik het gevoel dat ik met een echte liefhebber te maken heb en daar breng ik mijn geld graag naar toe.

Ik geef de beard polisher 5 sterren
 

TMG1961

Baardaap
Ik gebruik zelf nu al een tijdje de rescue+ en de sterling 925 polisher. De sterling 925 maakt mijn baard echt wit. Ik gebruik de sterling 925 's ochtends en de rescue+ gebruik ik meestal 's avonds. Olie gebruik ik nog maar heel zelden. Mijn sterling 925 is wel geurloos, huid vond de essentiële olie erin niet fijn. Is wel jammer want ik vond de geur zelf echt fantastisch.
 

TMG1961

Baardaap
Mij bevalt hij uitstekend. Je moet er alleen niet teveel van gebruiken, maar dat geld ook voor de andere soorten.
Ik zelf vond de geur geweldig, baalde best dat mijn gezicht er niet tegen kon. Gekke is dat alleen mijn gezicht reageert, heb dat ook met zeep met essentiële olie, lichaam geen probleem, gezicht..jeuk
 
Banner image
Top