Superfurry's Beard Polisher & Stache-Wax

Yainderidoo

Zware baard
Als je zegt "mijn wraak zal zoet zijn" dan klopt dat wel. Je weet, ik heb niks met stoer! :rolleyes: Dus ik zou niet voor deze naam zijn.:p Hij is wel mooi bedacht.
[DOUBLEPOST=1552307781][/DOUBLEPOST]
Wat dacht je van
Yainderido keuze
:D
Hahahahaha....hij mag het dan voor mij gemaakt hebben, maar het moet maar niet mijn naam hebben. :confused:
:D
Ik kan hem echt aanbevelen! ECHT! :cool: Wat een geurrrrrrr.......f**k Old Money! (nee geintje)
[DOUBLEPOST=1552309118][/DOUBLEPOST]Om de een of andere reden vind ik deze oude plaat er heel goed bij passen:

8.gif
 

Yainderidoo

Zware baard
Leuk dat je een nieuwe geur hebt gevonden @Yainderidoo
Kun je al een hele pot er van bestellen?:)
Ik heb inderdaad een vervanger gevonden voor mijn favoriete "Baardspul" Old Money van BeardBrand. Ik zal erg zuinig op mijn BeardBrand spulletjes zijn maar ik heb nu ook SUPERFURRY! Ik kan echt niks bedenken dat er iets niet goed aan zou zijn. Of het zou moeten zijn dat het (nog) geen officiële geurlijn is. En dan heb ik het natuurlijk over mijn "Personal Editon" Superfurry Beard Polisher!
Personal Editon.jpg
Ik heb ook een flesje Baard Olie en Cologne van de zelfde geur...man man man man....wat een fijn spul. Polisher geeft medium hold. De geur blijft werkelijk de hele dag aanwezig! Ik ben helemaal tevreden en blij!
Had ik al verteld dat die Baard Zeep heerlijk is? Als je het gebruikt hebt, laat het je in een ongelooflijke verfrissende verbijstering achter....om dan weer terug te keren en dan een fijne olie of wat jou product ook maar is, in te doen.

Ivan? Een tût op beide BeBaarde wangen! Doe de wereld en jou bedrijf een plezier en maak er een nieuwe lijn van.

Nou zo is het wel genoeg hoor Yainderidoo.

(......mompel mompel.....hoe zou zoiets nou moeten heten? Ehhhh...."Irresistible"...te vrouwelijk?.....of...ehh...."Heavenly Musk".....of één van die leuke door anderen bedachte namen hierboven? Wat zou Ivan denken?)
 

Yainderidoo

Zware baard
Het hoge woord is er uit. Personal edition blijft exclusief. :p
En de naam die ik het geef (voor mij zelf) is: "Old Hippie Musk"
"Old" van 'Old Money' + de bijnaam van de jongens "Ouwe Hippie" en "Hippie Musk", door mijn jongste zoon bedacht, bleef bij ons thuis hangen als naam voor deze overheerlijke geur. Een van de oliën is Black Musk.

Superfurry's
Old Hippie Musk
 

Hartenheer

Zware baard
Het hoge woord is er uit. Personal edition blijft exclusief. :p
En de naam die ik het geef (voor mij zelf) is: "Old Hippie Musk"
"Old" van 'Old Money' + de bijnaam van de jongens "Ouwe Hippie" en "Hippie Musk", door mijn jongste zoon bedacht, bleef bij ons thuis hangen als naam voor deze overheerlijke geur. Een van de oliën is Black Musk.

Superfurry's
Old Hippie Musk
Nu Ivan nog zo gek krijgen :D
 

Yainderidoo

Zware baard
Hey Broer ;)(Y)...ik heb het Ivan gevraagd en hij houd het exclusief voor mij. Er komt dus geen lijn. Het zou me niks verbazen dat als je hem er om vraagt dat hij deze "Old Hippie Musk" ook wel voor jou of een ander wil maken. Kost wel wat extra omdat hij er dan niet een hele boel van maakt. (Y)
 

Renem

Volle Baard
Vandaag de laatste eitjes teruggevonden toen ik de baard op wilde maken voor een bezoek aan mijn verjarende schoonmoeder (75):

57442627_2286582858263495_2972331966872944640_n.jpg


Chocolade met Cognac Deluxe, toffe combinatie! :)>
 
Banner image
Top