Superfurry's Beard Polisher & Stache-Wax

Hans

Zware baard
Oerbaard
Vandaag een vervroegd Kerstcadeau gekregen van mijn dochter (wat een schat hè :))
Ik kreeg geheel onverwachts Superfurry's Beard Polisher & Stache-Wax van haar, de Superfurry's Beard Polisher
zit in een leuk potje (250ml) en smeert uit als olie, je brengt een beetje aan in je handpalm en als sneeuw voor de
zon verdwijnt de wax en veranderd deze in olie, fantastisch spul (Y)
De Superfurry's Stache-Wax heb ik nog niet gebruikt maar ruikt heerlijk, ik ben weer verwend :cool: :p :D (Y)

Groeten Hans


Superfurry\'s 001.jpg
 
Ok Hans staat genoteerd, ik gebruik geen olie meer maar sporadisch wax van honest a
Lijkt wel enigzins op jam potje;)maar ben benieuwd naar je bevindingen
Groet uit t hoge noorden
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
En hoe bevalt het?
Vandaag de Superfurry's Beard Polisher gebruikt, zeer zacht en dus makkelijk uit het potje
te halen, nadat je het in je handpalm hebt gesmeerd word het direct zo vloeibaar als baardolie,
het aanbrengen is een fluitje van een cent en het smeert heerlijk uit, de hold is ook lekker net als
de geur die lekker fris is (Y)
Kom niet een site tegen waar het verkocht wordt. :(
Mocht je Facebook hebben kijk dan eens op Superfurry's Stache Wax & Beard Polisher, de maker/eigenaar is tevens
lid van de The Dutch Beard and Moustache Association (ik ook trouwens)

Groeten Hans
 

Steef

Baard
Zo'n dochter moet je koesteren Hans (Y)
Erg interesante review! En dat 'jampotje' idee is echt leuk bedacht :D
 

maximum

Zware baard
Hans ik kan me voorstellen dat jij geregeld een dilemma hebt s'ochtends van wat smeer ik er vandaag weer eens in:DStaat de bay rum nog wel voor op het plankje:pBeard up:)>
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Gepost door @Hartenheer,

Dank zij dit forum ben ik op Supper Furry gekomen. Speciaal voor de asblonde baard :p.

Het is geweldig om hiermee te werkten.
De substantie lijkt alsof je met je vinger door pindakaas gaat, dus het is niet nodig om met je nagel een portie af te schrapen.
Je baard licht vochtig maken en dan insmeren, wat zeer makkelijk lukt en opgenomen wordt.

Nu heb ik een nadeel dat aan één kant van mijn gezicht een kruin in mijn baard zit. Dit krijg ik waarschijnlijk alleen netjes met superlijm :rolleyes:

Eenmaal droog blijft je baard goed in model, en je kan het indien nodig nog wat vochtig maken en weer in model kammen.
Het heeft een frisse lucht, die zowel mannen als vrouwen prettig vinden (Y). en geeft het gevoel van een zachte baard.
Je kan het makkelijk voor het slapen gaan uitspoelen, dus voor mij een echte aanrader.

Minder ben ik te spreken over de de substantie om je baard te wassen van dit merk.
Het zal waarschijnlijk prima schoon maken, de substantie is een prettig {geen harde blok} en zacht dus makkelijk om te gebruiken.
Maar eenmaal opgedroogd zie je eruit alsof je een elektrische schok gehad heb.
Zelfs met veel superfury balsum is dit niet meer in te tomen. De dag daarna is het gelukkig normaal.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Superfurry Beard Polisher Spiced Formula

Ivan della Morte van Superfurry is een zeer serieuze en enthousiaste producent van baardverzorgende middelen. Zijn keuzes van geuren zijn zonder meer speciaal te noemen en je moet er in eerste instantie even aan wennen, waarna je zijn geurcombinaties gaat waarderen. Ivan is een prima parfumeur en werkt met goede, natuurlijke ingrediënten.
Ik heb de Beard Polisher Spiced Formula enige maanden getest.
image.jpeg
De titel "polisher" voor een baardbalsem is al vreemd en de consistentie van het product doet in beginsel denken aan schoensmeer, zodat de associatie tussen Beard Polisher en Shoe Polisher zich snel opdringt, maar als je de woordspeling eenmaal overwonnen hebt, heb je een uiterst gedegen product in bezit, waar je baard veel plezier aan zal beleven en wat de aanschafprijs zonder meer waard is.

De verpakking in een jampot is vooral grappig, maar eveneens handig. Het geeft het product een huiselijke uitstraling i.p.v. een industriële.
De polisher laat zich makkelijk met een vingernagel uit de verpakking halen, laat zich goed tussen wrijvende handpalmen verwarmen zonder enige korrelstructuur, laat zich goed in het baardhaar aanbrengen en heeft een midden-stevige hold.
De getestte versie Spiced Formula heeft een krachtige geurcombinatie van kruidnagel, ceder en kamille.
De boventoon* blijft zeer lange tijd aanwezig en scheidt zich niet van de ondertoon, zodat de origineel bedoelde geur urenlang aanwezig blijft zonder aan kracht in te boeten, wat een vakkundige prestatie van de parfumeur genoemd mag worden.

De Spiced Formula van Superfurry is een aanrader voor de baardman, die klaar is met massaal fabrieksmatig geproduceerde middelmatige baardbalsems, een goed verzorgde, zachte baard wil hebben en die wil ruiken als een avontuurlijke ontdekkingsreiziger in Oriëntaalse gebieden.




*cosmetische geurmiddelen en parfums bestaan uit zgn. boventonen (de geur, dat een product hoort te hebben) en ondertonen (de basisgeur van een samenstelling aan geurmiddelen).
Goede parfumeurs creëeren een parfum, dat in een tijdsverloop een constante geur afgeeft, terwijl bij slechte parfumeurs of bij het gebruik van niet kwalitatieve geurmiddelen de boventoon na enige tijd verdwijnt en slechts de ondertoon overblijft, die in het geheel niet lijkt op de beoogde geur van het product.
 

GlennBG

Volle Baard
Zelf heb ik van Iwan ⚓️ Superfurry ⚓️ Mike's Pine en Fresh Formula in bezit. Topspul!
Inderdaad een weldaad voor de baard en zeer goede geurtonen die lang blijven hangen en een verzorgde, zachte en handelbare :)>....
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
En nu na enige tijd The 40 Crooks of Ali Baba van Superfurry in gebruik te hebben, kan ik mededelen, dat ook deze geur een aanrader is. Een prima medium hold baardwax met een enigszins zoete Oriëntaalse lucht, die vrolijk stemt. De mix van amber, zwarte peper, cardamon en ceder spiegelt de baard een Fata Morgana voor, waar bij de baardman zich in de wereld van 1001 Nacht waant. Ontsteek de waterpijp, laat de buikdanseres maar beginnen en zak achterover tegen de wandtapijten om urenlang te genieten van deze balsem voor de baard.
 

TMG1961

Baardaap
Heb zojuist BEARD POLISHER STERLING 925 en STACHE WAX 2.0 STERLING 925 besteld.
Zal laten weten wat ik er van vind.
 

TMG1961

Baardaap
Ik had er heel goede dingen over gelezen en besloten zowel de polisher als de stache wax te kopen. Wilde eerst alleen de stach wax kopen maar toch voor beide gekozen.
Had van wat ik gelezen heb begrepen dat de wax ook goed zijn werk doet.
 
Banner image
Top