Superfurry product x

Glenn13

Baard
nieuwste product van superfurry gebruik dit dagelijks in combinatie met m’n favoriete furry dandy baard olie cherry of meloen v superfurry uiteraard. Zeer goed product voor alle soorten baarden makkelijk in model te krijgen door dit product soort van lotion...

K zou zeggen kopen en testen maar je kan het perfect combineren met je favoriete baardolie of balsem !
7B8F1590-64D2-42C1-B184-05436FAC0D1A.jpeg 1D702167-B4ED-4B0D-A703-C5F1C4891565.jpeg
 

Boof72

Volle Baard
Ok heb het ook aangeschaft. Gebruik het nu 2 weken denk.
Ik heb het aangeschaft vanwege droge huid , schilferen. Gebruik het nu iedere avond na het wassen met lauw water. 1pompje in de handen verdelen en smeren maar. En het voelt heerlijk , zachte haren en minder droge huid. Soms nog een druppeltje Resceu + van Super Furry erbij. Ik ben fan van Ivan zijn producten (Y)
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Ik sta in dubio oftewel de Professor twijfelt!

Superfurry heeft me een pompflacon toegestuurd en ik gebruik Product X nu enkele dagen.
Product X bestaat uit een witte crême, die zeer makkelijk vloeibaar wordt tussen de wrijvende handen en zich daarna goed in de baard in laat brengen. De geur is aangenaam fris en van enige hold is geen sprake na het doorkammen.

Tot zover ben ik zeer tevreden met Product X, maar zoals jullie me kennen, moet ik toch even dieper op de zaak ingaan, want het valt me op, dat Product X meerdere niet natuurlijke, danwel chemische ingrediënten bevat en deze ook nog eens een sterke overeenkomst vertonen met de bestanddelen van de Nivea bodylotion, dus ik ga eens een telefoongesprek met Ivan voeren.

Na een lang gesprek heb ik nog steeds een verdeelde mening.
Product X is niet door Ivan zelf samengesteld, maar aangedragen door enkele productontwikkelaars en daarna aan een fabrikant uitbesteedt.
Er wordt me verzekerd, dat de chemische ingrediënten onder de daarvoor gestelde wettelijke normen blijven, maar wil ik dat? Als iemand me verteld, dat er landbouwgif in mijn groente zit, maar dat het onder de norm is, dan denk ik: 'Dat wil ik ook niet, mooie gek, lever me maar groente zonder gif!'.
De meerwaarde van Product X kan Ivan me ook niet echt uitleggen. Het is een verzorgende lotion en je kunt het mengen met de favoriete geur baardolie.

Ik ga na het telefoongesprek nog maar eens dieper onderzoek doen bij de diverse ontwikkelaars en kom tot de volgende conclusie:

Product X =

image.jpeg


Dit verklaart dan ook, waarom het helpt tegen een droge, schilferige huid, zoals bij @Boof72
Een lekker lotion met bijna eenzelfde geur als het product van Nivea, maar wil ik dit dagelijks in mijn baard smeren?
En misschien even belangrijk: Product X heeft een prijs van €16,50 voor 250 ml. en Nivea €1,45 bij eenzelfde hoeveelheid.

Overdenk en maak zelf een keuze lijkt me het beste advies, dat ik kan geven.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Tijdens het gesprek met Ivan merkte ik, dat hijzelf er ook niet zo goed weg mee wist.
Op persoonlijke basis vermoed ik, dat het hem een beetje door de productontwikkelaars is aangepraat en dat ze Superfurry als afzetgebied zien.
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Jawel @Gunter en daarvoor moet ik ook even in de bres springen voor Ivan.

Als ik een product beoordeel probeer ik zo eerlijk, onafhankelijk en grondig mogelijk te zijn voor het Baardforum, maar hier spelen ook andere verschillen.

Grote baardverzorgingsproducenten bestaan uit grote teams met vele afdelingen van ontwikkeling tot marketing en laten de producten in grote fabrieken produceren.
Ook de kleinere producenten, waarvan ik er vele persoonlijk ken, hebben hun bedrijf rondom meerdere medewerkers en/of familieleden en vrienden opgebouwd, waarvan ieder van hun een taak vervuld.
Superfurry van Ivan is een éénmansbedrijf, dat hij naast een zeer drukke dagelijkse baan in het goede spoor probeert te manoeuvreren (grapje! Hij werkt bij de N.S. :D). Hij is een zeer gedreven, enthousiaste en sympathieke kerel met meer dan zeer goede bedoelingen voor zijn klanten en hanteert een ongelooflijk goede service.
Waar anderen ruggespraak en overleg kunnen voeren met medewerkers kan hij dat niet en zal dus alle beslissingen en de gehele bedrijfsstrategie zelf uit moeten voeren.

Product X is geen zwaar toxisch en slecht product, maar ik vraag me af of Ivan er niet gewoon is ingekletst door enkele rappe zakenjongens en of hij zelf zo'n product op de markt zou brengen met die samenstelling en in die prijsklasse.

En mijn mening over één product van een heel assortiment houdt niet in, dat een geheel merk gemeden moet worden.
Superfurry staat voor mij nog steeds bovenaan de lijst met goede, betrouwbare en kwalitatieve baardverzorgingsmiddelen.
 

Glenn13

Baard
Gebruik product x alle dagen geen slechte opmerkingen voor mij, denk moest het niet goed zijn en qua ingrediënten zou Ivan het zelf ook niet in zen baard smeren, niet? Oké hy moet reclame ervoor maken maar toch..
 

istawa

Zware baard
Ook ik heb het aangeschaft. Was benieuwd naar X . Op de site heeft Ivan netjes een link geplaatst verwijzende naar betreffende stof.
Ik geef het voorlopig het voordeel van de twijfel.

IT ain't over till the fat lady sings.
 

Renem

Volle Baard
Dit post Ivan zonet in zijn FB-groep:

PRODUCT ❌ Ingredients list.
Compared to a very similar product, which is,... fair enough,... made from "responsable" and as much as possible natural ingredients.
-----
But still.... That's a huge amount of stuff processed....

PRODUCT ❌

Has been stripped down to the bare essentials. No harsh compounds... A basic formulation that is already being used for decades and concidered as safe to use without side effects ( hypersensitive skin is not covered in this statement)
Thick, luscious, creamy and neutral....
For all kinds of straight/curly/wavy beards.
With a pH of 6.9 ideal to fluff control
your beard.

Shop at www.Superfurry.nl shipping to everywhere on this beautiful planet earth

75264911_2769010566476494_1251538695366901760_o.jpg


De bovenste lijst is van Poduct X, die onderste van Nivea? Geen idee omdat ik dat spul niet in huis heb. :rolleyes:

Vriendelijke groet, René
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Nee, de onderste is niet van Nivea bodylotion, dat is nml. deze:

image.jpeg

Als je een uur wilt besteden aan het chemisch vademecum en product-afleidingen kent, dan zul je zien, dat het op enkele geurstoffen na hetzelfde product is, maar dat was eigenlijk niet mijn punt, want het staat iedereen vrij om voor 12x zo duur in aanschaf bodylotion in zijn baard te smeren. :rolleyes::p
 

Boof72

Volle Baard
Deze body milk is vrij van kleurstof en alcohol , staat er op.
En als je dan verder lees wat erin de Nivea fles zit staat er ineens : Benzyl Alcohol en ook nog Cinnamyl alcohol!

Ben ik nu gek of zijn ze bij Nivea gek?
 
Banner image
Top