Stefan's driekleur

StefanJC

Stoppelbaard
Nou ik zit te twijfelen, mijn afspraak is trouwens verplaatst naar dinsdag 9:30 uur.
Een baard als deze vind ik wel heel erg tof (en let op: alleen de baard, niet het kalen hoofd (sorry Hans ;) )
Dat is een extreem coole baard!!! (Kerry King van Slayer)
8960944-large.jpg

[DOUBLEPOST=1422065196][/DOUBLEPOST]
En wat verwacht je ervan? Ik wil straks ook wel een keer, maar wanneer is het echt de moeite waard? Van welke lengte tot welke lengte?

Of wil je het alleen netjes bijgewerkt hebben? Want dan kost het wel weer veel, zo'n barbier.

Op hun site staat 12,50 voor t trimmen van n baard dus daar ga ik dan maar even vanuit.
Ik zou in ieder geval een lange baard willen hebben, dus ik denk dat ik de bakkebaarden niet teveel laat uitgroeien (of ik haal ze uiteindelijk helemaal weg), en dat ik wil zorgen dat de baard eigenlijk in de verlenging van m'n gezicht groeit, dus niet een onwijs brede baard ofzo.
 

Ratlook

Volle Baard
---
Maar dit is meer een sik vind ik...

Wel cool, zou ik ook willen zo, maar dan wel met korte

zijkanten er bij..zodat het een echte baard is..

---
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Een baard als deze vind ik wel heel erg tof (en let op: alleen de baard, niet het kalen hoofd (sorry Hans ;) )
Dat is een extreem coole baard!!! (Kerry King van Slayer)
8960944-large.jpg

Badass Stefan, gaat goed komen man, nog héél ff geduld :p:D
 

StefanJC

Stoppelbaard
Nou ik heb het uiteindelijk laten doen door iemand anders, wel met een gedegen kappersopleiding en ervaring met baarden en snorren en hieronder zie je het resultaat.
Ik voel me er toch prettiger bij zonder bakkebaarden enz. Voelt ook n stuk frisser, en het is wel de bedoeling dat ik het baard gedeelte laat doorgroeien tot n mooie lange.
Dit geeft mij gezicht voor mijn gevoel meer lengte en ik krijg nu al zeer positieve reacties van vrienden en familie.
06%2025-jan-2015.jpg
 

StefanJC

Stoppelbaard
Ja ik vind t wel lekker zo.
Hebben jullie trouwens ook zo'n leuke scheiding bij de kin? Ik heb daar echt n mooie middenscheiding, je ziet m niet maar hij zit er wel :p
 
P

PUNK-JAZZ

Guest
Over een paar maanden kan je bij Slater speleno_O:D(Y)

Strak sikkie-Baardje(Y):)>
 
Banner image
Top