Stefan's driekleur

StefanJC

Stoppelbaard
Tja, bruine snor, zwart met grijze baard. Hoe moet je hem anders noemen?

27 november 2014: Hm. 22 november voor t laatst geschoren.
01%2027-nov-2014.jpg

14 december 2014:
02%2014-dec-2014.jpg

30 december 2014:
03%2030-dec-2014.jpg
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Een vollere baardgroei dan bij mij, dat gaat helemaal goed komen ... mooi man (Y)

Groeten Hans
 

StefanJC

Stoppelbaard
Bedankt! Ik had dat idee helemaal niet hahaha.
Trouwens, zijn er ook mensen in jullie directe omgeving, toen je net je baard liet groeien, die om het hardst mekkerden
dat je hem er zo gauw mogelijk af moest scheren?
Nou zeg ik tegen die mensen: boeit me niet wat jij wil, t is mijnes. Maar toch.
Wat kunnen mensen zeuren zeg bah.

Ik begin trouwens nu te zien dat er wat uitgroei begint te komen. Na eindeloos platliggen is er een groepje haren (geen PVV'ers ;) ) dat besloten
heeft een andere richting op te gaan.

Maar ik begin nu wel te denken, wanneer ga je echt voor het eerst iets laten bijwerken?
Wat is jullie ervaring? Ik heb namelijk gezien dat er plukjes zijn die al bijna tegen m'n oren aan groeien,
Ik heb t idee als ik dat door laat groeien, dat ik straks letterlijk haar achter de oren heb :)
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Volgens mij ook altijd overal hetzelfde ... wanneer ga je je eens scheren, zo ... geen stroom
meer? Vis gegeten? :mad:
Tja, ik weet ook niet wat dat is maar in ieder geval maar geen aandacht aan besteden ;)

Het bijwerken bij de oren doe ik altijd met een speciale kappersschaar en een tondeuse met
opzetkammetje, daar kan je, afhankelijk van de opzetkam, mooi de dikte/hoogte bepalen,
wanneer je daar de tijd rijp voor acht is aan jezelf. Het is natuurlijk ook mogelijk (en waarschijnlijk
ook beter) om het door een professional te laten bijwerken mits je goede afspraken maakt en laat
weten wat je wensen zijn.

Succes ermee in ieder geval en hou ons op de hoogte (Y)

Groeten Hans
 

StefanJC

Stoppelbaard
Nog maar eens een update...Ik ben nu wel op het punt aanbeland waarvan ik zeg: toch maar eens naar den barbier komende week.
Het begint zo langzamerhand echt wildgroei te worden, en t valt me op dat het bij mn wang nog niet echt wil dichtgroeien maar misschien gebeurt dat ook niet. Tja ik heb geen ervaring met baarden maar is t normaal als alles onder je kin aanvoelt als losse plukken ipv een geheel?
Het zal mij benieuwen wat men er van vind/mee doet. Hier zijn de foto's:

04%2018-jan-2015.jpg
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Tja, barbier of niet ... that's the question :rolleyes:
Die wangen trekken wel bij zo te zien, gewoon wat tijd gunnen, en die verschillende kleuren die hebben
ook wel wat Stefan, niets aan doen wat mij betreft. Ik ben zelf ook pas een maand of 7 bezig met het laten
aansluiten van mijn baard bij mijn sik, als ik onder mijn sik voel cq kin dan voel ik ook dat het nog lang
geen één geheel is en dat voelt aan als losse plukken, ik neem aan dat dit wel goed gaat komen.
Een goeie barbier zal beslist weten hoe hij dit op de juiste manier moet aanpakken, verzeker jezelf er dus
van dat het een gerenommeerde barbier is en doe wat je gevoel je ingeeft.
Het ziet er veel belovend uit dus hou ons op de hoogte, succes (Y)

Groeten Hans
[DOUBLEPOST=1421596333][/DOUBLEPOST]Badass Stefan, en die armen zorgen voor een apart effect :D
 

Sander

beards be like...
En wat verwacht je ervan? Ik wil straks ook wel een keer, maar wanneer is het echt de moeite waard? Van welke lengte tot welke lengte?

Of wil je het alleen netjes bijgewerkt hebben? Want dan kost het wel weer veel, zo'n barbier.
 

Jasper

Baard
Hallo heren/beren, Ik heb iets stoms gedaan. Te veel weggehaald op mijn wangen. Is fout, weet ik. Hoop dat het 12 maart weer erbij is gegroeid, want dan heb ik een afspraak bij de barbier.
 

Hans

Zware baard
Oerbaard
Zo te zien groeit het bij jou hard, dat zit er zo weer bij.
Ik denk zeker op tijd om het door de barbier er weer af te laten halen :D:D:p
 
Banner image
Top