Starten met een baard

Macx

Baardaap
Vanavond naar de kapper geweest voor een vers kapsel.
Eens voor iets anders gekozen wat model betreft, nog nooit zo kort gehad aan de zijkanten.
Ik vind dat hierbij mijn baard ook beter uitkomt. Andere look nu in vergelijking met 4 weken terug.
Go go go!

Nou zeg, dat ziet er zeer goed uit Tobo, echt weer een mooie verandering en je lijkt hier ook wel een stuk jonger, sportief en ook lekker met dit warmer wordende weer. Weer een beslissing die goed uitwerkt en je baard past er heel goed bij. (Y)(Y)(Y)

P's. Niet vergeten om nu ook direct je avatar aan te passen voordat het weer is aangegroeid.
Morgen lekker buiten met het zonnetje erop, dan ff een selfie maken. Zonlicht is zo mooi.
 
Laatst bewerkt:

Texman

Koning Baard
Vanavond naar de kapper geweest voor een vers kapsel.
Eens voor iets anders gekozen wat model betreft, nog nooit zo kort gehad aan de zijkanten.
Ik vind dat hierbij mijn baard ook beter uitkomt. Andere look nu in vergelijking met 4 weken terug.
Go go go!
Het staat erg goed, je nieuwe kapsel, en je baard komt ook beter tot zijn recht.(Y)(Y)(Y)
En nu niet meer twijfelen want je mag er zijn :):)>.
 

Giant

Zware baard
Vanavond naar de kapper geweest voor een vers kapsel.
Eens voor iets anders gekozen wat model betreft, nog nooit zo kort gehad aan de zijkanten.
Ik vind dat hierbij mijn baard ook beter uitkomt. Andere look nu in vergelijking met 4 weken terug.
Go go go!
Staat je prima. Mooi geheel met je baard.
 

Tobo

Baard
Wekelijkse update... zijn nu 4 weken en 2 dagen ver sinds laatste scheerbeurt.
In real life ziet het er wel voller uit dan op deze selfie foto's.
Wangen en bakkebaarden laten zich steeds meer zien, valt ook niet zozeer op op de foto. De rest van de baard word ook langer en voller, kalere plekjes kan ik camoufleren door te kammen in die richting.
Niks last van jeuk zolang ik de baardproducten gebruikt. Commentaren worden nu alsmaar positiever, mijn look is echt veranderd en daar krijg ik positiever reacties op wat heel fijn is.
 

Bijlagen

  • 20220618_145855.jpg
    20220618_145855.jpg
    581,8 KB · Weergaven: 84
  • 20220618_145733-min.jpg
    986,3 KB · Weergaven: 10
  • 20220618_145740-min.jpg
    848,2 KB · Weergaven: 11
  • 20220618_145839.jpg
    20220618_145839.jpg
    845,1 KB · Weergaven: 86
  • 20220618_145816-01.jpeg
    20220618_145816-01.jpeg
    953,3 KB · Weergaven: 85

Macx

Baardaap
Hoi Tobo, wat fijn om te lezen, zulk positief nieuws, goed zo jongen lekker doorgaan, erg fijn dat je er zo goed in zit nu. probeer dit vast te houden en lekker door baarderen. Front komt al mooi naar voren en het staat je heel goed. (Y)
 

tijn

Zware baard
Wekelijkse update... zijn nu 4 weken en 2 dagen ver sinds laatste scheerbeurt.
In real life ziet het er wel voller uit dan op deze selfie foto's.
Wangen en bakkebaarden laten zich steeds meer zien, valt ook niet zozeer op op de foto. De rest van de baard word ook langer en voller, kalere plekjes kan ik camoufleren door te kammen in die richting.
Niks last van jeuk zolang ik de baardproducten gebruikt. Commentaren worden nu alsmaar positiever, mijn look is echt veranderd en daar krijg ik positiever reacties op wat heel fijn is.
Hey Tobo, door druktebop het werk en nu door Covid ben ik een kleinbeetje op low actief zeg maar hahaha. Maar ben blij dat je de baard gewoon nog laat zitten. Een baard laten groeien kost heel veel tijd en doorzettingsvermogen. Bij de een gaat het sneller als bij de ander, maar we hebben allemaal hetzelfde probleem ondervonden. Gewoon de natuur zn werk laten doen en je niet al te blind staren op andere baarden. Keep on growing. Het gaat mischien naar jou menimg niet snel genoeg maar het is toch echt een prima baard aan het worden hoor.
 

Tobo

Baard
Hey Tobo, door druktebop het werk en nu door Covid ben ik een kleinbeetje op low actief zeg maar hahaha. Maar ben blij dat je de baard gewoon nog laat zitten. Een baard laten groeien kost heel veel tijd en doorzettingsvermogen. Bij de een gaat het sneller als bij de ander, maar we hebben allemaal hetzelfde probleem ondervonden. Gewoon de natuur zn werk laten doen en je niet al te blind staren op andere baarden. Keep on growing. Het gaat mischien naar jou menimg niet snel genoeg maar het is toch echt een prima baard aan het worden hoor.
Ik vergelijk mijn groei inderdaad niet meer me anderen. Ik vind dat wat er groeit, ook mooi groeit en gelijkmatig, heb al erger gezien.
Ook heb ik nu echt een respect ontwikkeld als ik baardmannen zie rondlopen in het dagelijks leven, nu ik al meer weet wat een energie geduld en toewijding het vraagt.
Dus...respect voor ons allen!
 

Giant

Zware baard
Ik sluit mij aan bij de vorige posts. Het ziet er goed uit.
En waarom zou je je steeds vergelijken met anderen. Het gaat om jou unieke baard en die is niet te vergelijken.
 

Macx

Baardaap
Ik vergelijk mijn groei inderdaad niet meer me anderen. Ik vind dat wat er groeit, ook mooi groeit en gelijkmatig, heb al erger gezien.
Ook heb ik nu echt een respect ontwikkeld als ik baardmannen zie rondlopen in het dagelijks leven, nu ik al meer weet wat een energie geduld en toewijding het vraagt.
Dus...respect voor ons allen!
Fijn, goed bericht weer Tobo, je staat er weer goed en positief in. Dit is een leuke video en zou je eens kunnen bekijken.
Kijk je veel YT-filmpjes?, ik wel en het helpt je wel en je leert best wel veel en het motiveert ook om lekker door te baarderen.
 
Laatst bewerkt:

Mischaa

Baard
Hoi Tobo,

Ik vind jouw baardgroei goed bij je kapsel passen! Ik zou inderdaad zoals @Giant wijs zegt focussen op de eigen baard. Iedereen zoomt erg in op de eigen makken van de baard. Je hebt een goede kop en een sterk front en die mag je met trots dragen. Lekker doorgaan en kijken waar jouw reis eindigt. Succes!
 

Tobo

Baard
Hoi Tobo,

Ik vind jouw baardgroei goed bij je kapsel passen! Ik zou inderdaad zoals @Giant wijs zegt focussen op de eigen baard. Iedereen zoomt erg in op de eigen makken van de baard. Je hebt een goede kop en een sterk front en die mag je met trots dragen. Lekker doorgaan en kijken waar jouw reis eindigt. Succes!
Thanks man... we go for it. Gisteren weer een mooi compliment gekregen.
 

Tobo

Baard
Even wachten op zoonlief op school op woensdagmiddag, tijd voor selfies...omdat het kan :)
Ik vraag me 1 ding af... waarom nu pas een baard? Had hier veel eerder mee moeten beginnen, voel me in mijn element zo en het hoort gewoon bij mij, nooit gedacht.
Er komen ook nieuwe donkere haartjes bij, wat hoop geeft voor de wangen, maar ik krijg zonder volle wangen ook wel een model wat me aanstaat, dus daar tob ik voorlopig niet over... ik laat het gewoon lekker doorgroeien. ;)
 

Bijlagen

  • 20220622_115716-01.jpeg
    20220622_115716-01.jpeg
    851,9 KB · Weergaven: 70
  • 20220622_115848-01.jpeg
    20220622_115848-01.jpeg
    877,2 KB · Weergaven: 69

tijn

Zware baard
Even wachten op zoonlief op school op woensdagmiddag, tijd voor selfies...omdat het kan :)
Ik vraag me 1 ding af... waarom nu pas een baard? Had hier veel eerder mee moeten beginnen, voel me in mijn element zo en het hoort gewoon bij mij, nooit gedacht.
Er komen ook nieuwe donkere haartjes bij, wat hoop geeft voor de wangen, maar ik krijg zonder volle wangen ook wel een model wat me aanstaat, dus daar tob ik voorlopig niet over... ik laat het gewoon lekker doorgroeien. ;)
Joh beter laat dan nooit toch? En je ziet het wachten word beloont, er komen steeds meer donkere haren bij. Lekker door baarden
 

Macx

Baardaap
Even wachten op zoonlief op school op woensdagmiddag, tijd voor selfies...omdat het kan :)
Ik vraag me 1 ding af... waarom nu pas een baard? Had hier veel eerder mee moeten beginnen, voel me in mijn element zo en het hoort gewoon bij mij, nooit gedacht.
Er komen ook nieuwe donkere haartjes bij, wat hoop geeft voor de wangen, maar ik krijg zonder volle wangen ook wel een model wat me aanstaat, dus daar tob ik voorlopig niet over... ik laat het gewoon lekker doorgroeien. ;)

Mooi toch, en je kunt het zien aan deze twee foto's, je ziet er veel ontspannender en zelfverzekerder uit, ik vind het allemaal goede berichten Tobo, nu lekker door baarderen.(Y)
 

Texman

Koning Baard
Even wachten op zoonlief op school op woensdagmiddag, tijd voor selfies...omdat het kan :)
Ik vraag me 1 ding af... waarom nu pas een baard? Had hier veel eerder mee moeten beginnen, voel me in mijn element zo en het hoort gewoon bij mij, nooit gedacht.
Er komen ook nieuwe donkere haartjes bij, wat hoop geeft voor de wangen, maar ik krijg zonder volle wangen ook wel een model wat me aanstaat, dus daar tob ik voorlopig niet over... ik laat het gewoon lekker doorgroeien. ;)
Ha @Tobo
Erg leuk dat je dat gevoel (baardman gevoel) nu ook hebt want het geeft je extra motivatie om door te gaan en je staat nu ook een stuk sterker in je schoenen bij evt. negatieve opmerkingen. Mijn conclusie is dat je baard bijdraagt aan een beter leven (Y)(Y)(Y) .
Dus doorgaan, Texman :)>
 

Tobo

Baard
Ha @Tobo
Erg leuk dat je dat gevoel (baardman gevoel) nu ook hebt want het geeft je extra motivatie om door te gaan en je staat nu ook een stuk sterker in je schoenen bij evt. negatieve opmerkingen. Mijn conclusie is dat je baard bijdraagt aan een beter leven (Y)(Y)(Y) .
Dus doorgaan, Texman :)>
Kan je wel zeggen ja!
Op momenten staat het wel wild, vooral uitloop van snor rond lippen ziet wat raar uit maar liefst wil ik dat deze verbinding maakt met de baard... zullen zien wat deze gaat doen
 

Tobo

Baard
Tjeezus vandaag is het een kriebeldag geweest. Heel vreemd, niks anders of minder gedaan dan andere dagen. Alsof de baard zijn eigen willetje had heel irritant
 

Macx

Baardaap
Tjeezus vandaag is het een kriebeldag geweest. Heel vreemd, niks anders of minder gedaan dan andere dagen. Alsof de baard zijn eigen willetje had heel irritant
Goed teken, lekker borstelen en een beetje baardolie erin en hupsakee klaar is kees, nergens geen last meer van.
 
Banner image
Top