Start baard

royal88

Stoppelbaard
Hallo forumleden,

ik ben nieuw hier en ik had een paar vragen over mijn baard avontuur.
Als je dit voor de eerste keer doet heb je een paar vragen die iedereen heeft denk ik;

moet ik het bijtrimmen, gaat het wat worden, groeit het wel dicht ?

ik wil geen hele volle dikke baard, maar een korte variant zoals hieronder Ryan dat heeft ongeveer:

de haren prikken/zijn hard en steken nu een beetje alle kanten op voor mij idee, tevens heb ik op mijn linkerwang een 'gat' dat is jammer, en vraag ik me af of dat zich nog vult.

alvast bedankt voor jullie hulp !
 

Bijlagen

  • shutterstock_664361332.jpg
    shutterstock_664361332.jpg
    139,4 KB · Weergaven: 24
  • Schermafbeelding 2024-04-11 072016.png
    Schermafbeelding 2024-04-11 072016.png
    230,8 KB · Weergaven: 24
  • Schermafbeelding 2024-04-11 072006.png
    Schermafbeelding 2024-04-11 072006.png
    157,1 KB · Weergaven: 23
  • Schermafbeelding 2024-04-11 071954.png
    Schermafbeelding 2024-04-11 071954.png
    131,3 KB · Weergaven: 22
  • Schermafbeelding 2024-04-11 072059.png
    Schermafbeelding 2024-04-11 072059.png
    261,9 KB · Weergaven: 22

tijn

Zware baard
Hallo forumleden,

ik ben nieuw hier en ik had een paar vragen over mijn baard avontuur.
Als je dit voor de eerste keer doet heb je een paar vragen die iedereen heeft denk ik;

moet ik het bijtrimmen, gaat het wat worden, groeit het wel dicht ?

ik wil geen hele volle dikke baard, maar een korte variant zoals hieronder Ryan dat heeft ongeveer:

de haren prikken/zijn hard en steken nu een beetje alle kanten op voor mij idee, tevens heb ik op mijn linkerwang een 'gat' dat is jammer, en vraag ik me af of dat zich nog vult.

alvast bedankt voor jullie hulp !
Ha leuk dat je je baard wil laten groeien. Dat gaat helaas niet vanzelf. Geduld dat is iets wat je moet hebben. Om op vragen te antwoorden, bij trimmen kan niet he hahahaha. Laat het gewoon een aantal maanden groeien( een maand of 3). Een baard groeit niet in een paar weken dat heeft tijd nodig. Dat je gaten in je baard hebt is normaal die zullen met de tijd dicht groeien. Als je zeg maar overlengte hebt kan je er een model in ( laten) brengen. Tegen het prikken zou je baard olie kunnen gebruiken. Het prikken komt doordat de haren krullen en tegen je huid aan prikken. Een baard olie maakt de haren wat zachter. Dit zal afhankenlijk van je baardgroei een paar weken duren. Een baardshampoo om het schoon te houden is ook een aanrader.
Voor de rest geduld.
Nou sucses en hou ons op de hoogte.
 

royal88

Stoppelbaard
Ha leuk dat je je baard wil laten groeien. Dat gaat helaas niet vanzelf. Geduld dat is iets wat je moet hebben. Om op vragen te antwoorden, bij trimmen kan niet he hahahaha. Laat het gewoon een aantal maanden groeien( een maand of 3). Een baard groeit niet in een paar weken dat heeft tijd nodig. Dat je gaten in je baard hebt is normaal die zullen met de tijd dicht groeien. Als je zeg maar overlengte hebt kan je er een model in ( laten) brengen. Tegen het prikken zou je baard olie kunnen gebruiken. Het prikken komt doordat de haren krullen en tegen je huid aan prikken. Een baard olie maakt de haren wat zachter. Dit zal afhankenlijk van je baardgroei een paar weken duren. Een baardshampoo om het schoon te houden is ook een aanrader.
Voor de rest geduld.
Nou sucses en hou ons op de hoogte.
Hallo Tijn,
Leuk dat je antwoord geeft op mijn vragen, bedankt daarvoor.
ik had al gelezen dat geduld een grote factor is in het laten groeien van een baard, iets waar ik niet heel goed in ben haha. Maar ik ga het uiteraard wel doen, en ik zal een olie gaan kopen om de irritatie tegen te gaan. Ik hou jullie op de hoogte!
Roy
 

Texman

Koning Baard
Hallo Tijn,
Leuk dat je antwoord geeft op mijn vragen, bedankt daarvoor.
ik had al gelezen dat geduld een grote factor is in het laten groeien van een baard, iets waar ik niet heel goed in ben haha. Maar ik ga het uiteraard wel doen, en ik zal een olie gaan kopen om de irritatie tegen te gaan. Ik hou jullie op de hoogte!
Roy
Ha Roy,
Welkom op ons leuke forum:).
Van @tijn heb je al een aantal goede tips gekregen.
Wat ik er nog aan toe kan voegen is dat het van groot belang is dat je je baard goed moet verzorgen.
Als je producten hiervoor gaat kopen let er dan goed op dat er geen chemische ingrediënten in zitten.
Deze zijn vaak de oorzaak van allergische reacties.
Groet Texman :)>
 

royal88

Stoppelbaard
Hey Texman!
dankjewel voor het welkom :) ik heb me van rossberck op bol baardolie en balsem gekocht en een borstel, dat lijkt me al een goed begin?
 

Texman

Koning Baard
Rossberck is een prima merk.
De baardolie heb ik ook een tijdje gebruikt (Y).
Als je bij Rossberck zelf besteld is het goedkoper dan bij Bol.
:)>
 

royal88

Stoppelbaard
Rossberck is een prima merk.
De baardolie heb ik ook een tijdje gebruikt (Y).
Als je bij Rossberck zelf besteld is het goedkoper dan bij Bol.
:)>
ow bedankt voor de tip, ik zie inderdaad dat ik voor dezelfde prijs gratis een olie erbij krijg. dat ga ik even omruilen dan :D
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top