Snorren wax van kruitvat

Beardish

Baard
Ja werner ik heb ook die olie van kruidvat en ben ook tevreden ermee,wat die wax betreft weet ik niet,ik gebruik alleen de olie en inderdaad dan wordt hij lekjer zacht en ruikt ook nog wel aangenaam

Ik vind de kruidvat olie maar niets, in vergelijking met de olie die ik zelf maak.

Hij is geurloos en waterig.

Ieder z'n ding natuurlijk...
 
De baardolie van Kruidvat is mijn eerste en bevalt mij wel.
Ik heb alleen nog geen vergelijkingsmateriaal.
Toch maar eens 1 of 2 andere erbij kopen om het verschil te ervaren.
De wax is erg dun, ruikt en verwerkt ook niet prettig.
Maar dit is ook mijn eerste baardwax, dus ook hier eerst meer van kopen om te kunnen vergelijken.
2757ce37d8d25482eab60d0c64eba16b.jpg
 

Kale666man

Baardaap
Ik vind de kruidvat olie maar niets, in vergelijking met de olie die ik zelf maak.

Hij is geurloos en waterig.

Ieder z'n ding natuurlijk...
Dat geloof ik meteen van je maar ik zal in de toekomst ook verder kijken want er zijn een hoop varianten.maar om te proberen ben ik toch wel tevree erover en hij wordt zacht en is ook nog maar het eerste flesje olie wat ik probeer.
Gr richard
[DOUBLEPOST=1509539002][/DOUBLEPOST]
De baardolie van Kruidvat is mijn eerste en bevalt mij wel.
Ik heb alleen nog geen vergelijkingsmateriaal.
Toch maar eens 1 of 2 andere erbij kopen om het verschil te ervaren.
De wax is erg dun, ruikt en verwerkt ook niet prettig.
Maar dit is ook mijn eerste baardwax, dus ook hier eerst meer van kopen om te kunnen vergelijken.
2757ce37d8d25482eab60d0c64eba16b.jpg
Ja john net als ik ooj je eerste flesje,maar we moeten ergens beginnen en ook ik ga andere erbij proberen en kan dan meer mee praten erover wat het prettigst is
 

Hartenheer

Zware baard
Persoonlijk heb ook een zeer slechte ervaring met de spullen van de kruitvat .
Om bepaalde redenen moet ik erg op mijn financiën letten> Kruitvat olie leek zeer gunstig.

Totdat mijn ega melde dat de baard tegen de middag een muffe geur kreeg.
Dat was een goede reden om te stoppen.

Het gaat me niet altijd om de geur, nu gebruik ik een balm om de baard goed in model te houden, maar als men gaat zeggen dat hij muf ruikt dan is het echt einde product.
Ik heb mijn merk gevonden, maar Kruitvat, nooit meer.
 

Beardish

Baard
Persoonlijk heb ook een zeer slechte ervaring met de spullen van de kruitvat .
Om bepaalde redenen moet ik erg op mijn financiën letten> Kruitvat olie leek zeer gunstig.

Totdat mijn ega melde dat de baard tegen de middag een muffe geur kreeg.
Dat was een goede reden om te stoppen.

Het gaat me niet altijd om de geur, nu gebruik ik een balm om de baard goed in model te houden, maar als men gaat zeggen dat hij muf ruikt dan is het echt einde product.
Ik heb mijn merk gevonden, maar Kruitvat, nooit meer.

Dat dus (Y)
 

Kale666man

Baardaap
Persoonlijk heb ook een zeer slechte ervaring met de spullen van de kruitvat .
Om bepaalde redenen moet ik erg op mijn financiën letten> Kruitvat olie leek zeer gunstig.

Totdat mijn ega melde dat de baard tegen de middag een muffe geur kreeg.
Dat was een goede reden om te stoppen.

Het gaat me niet altijd om de geur, nu gebruik ik een balm om de baard goed in model te houden, maar als men gaat zeggen dat hij muf ruikt dan is het echt einde product.
Ik heb mijn merk gevonden, maar Kruitvat, nooit meer.
Ja het is niet de lekkerste hoor ik al,maar nogmaals pas mijn eerste dus we gaan gewoon verder zoeken maar ik ben al blij dat ik het een beetje in model kan houden zo.
Maar zodoende leert men hier,vandaar ik ook hier lid ben
 

Hartenheer

Zware baard
Ja het is niet de lekkerste hoor ik al,maar nogmaals pas mijn eerste dus we gaan gewoon verder zoeken maar ik ben al blij dat ik het een beetje in model kan houden zo.
Maar zodoende leert men hier,vandaar ik ook hier lid ben

De SuperFurry die ik gebruik voor asblonde :D baarden bevalt me tot nu toe het beste.
Op een vochtige baard aangebracht kan je het goed modelleren en voelt niet vet aan. Iets wat ik bij andere wel heb ervaren. Het voordeel is ook, je heeft er niet veel van nodig om resultaat te krijgen.
 

Kale666man

Baardaap
De SuperFurry die ik gebruik voor asblonde :D baarden bevalt me tot nu toe het beste.
Op een vochtige baard aangebracht kan je het goed modelleren en voelt niet vet aan. Iets wat ik bij andere wel heb ervaren. Het voordeel is ook, je heeft er niet veel van nodig om resultaat te krijgen.
En de prijs en waar verkrijgbaar hartenheer en hoeveel ml zit erin,leuk om voor de kerst te vragen met loodjes trekken hier bij ons
 

RCM

Baardaap
Ik heb in het begin ook de olie van het kruidvat gekocht en vind het best wel ok. De geur is aangenaam, maar niet heel sterk, echter de substantie een klein beetje waterig. Ik heb er wat baardolie van de Tuinen aan toegevoegd ( want daar zit wel arganolie in ) evenals een beetje essentiële olie lavendel. Voor mij vooralsnog de perfecte cocktail... :)(Y)

De baard en snor wax is inderdaad rommel. Het plakt, stinkt en droogt wit uit, klink smerig... en dat is het ook :D
 

Beardish

Baard
Ik heb in het begin ook de olie van het kruidvat gekocht en vind het best wel ok. De geur is aangenaam, maar niet heel sterk, echter de substantie een klein beetje waterig. Ik heb er wat baardolie van de Tuinen aan toegevoegd ( want daar zit wel arganolie in ) evenals een beetje essentiële olie lavendel. Voor mij vooralsnog de perfecte cocktail... :)(Y)

De baard en snor wax is inderdaad rommel. Het plakt, stinkt en droogt wit uit, klink smerig... en dat is het ook :D


100% mee eens (Y)
 

Hartenheer

Zware baard
Het enige wat ik van kruitvat gebruik is hun olijfoliezeep. Het enige nadeel is, dat dit licht geparfumeerd is.

Ik weet het, er beginnen gelijk een hoop te steigeren dat dit bij de gewone zepen ligt.

Maar geloof me dat de prijzen opgedreven worden om het ''speciaal'' te maken.
Zoals sommige weten heb ik vroeger {ook} mijn hogeschool{en} biologie en toxicologie behaald. {Moet ook eerlijk zeggen dat ik door mijn ziekte een hoop kwijt ben :(}

Maar zal me baseren op het zeewater gebeuren.
Ik heb 10 jaar een zeewateraquarium gehad en nog nooit een druppel ververst. Dit heb ik gedaan door toevoegingen te doen die een zeewater nodig heeft.
Als ik Magnesium: (Mg+, Magnesium Chloride) moest toevoegen kon ik het kopen bij de speciaal zaak. Omdat daar op stond dat het voor zeewater was, maar er is ook voor consumenten gebruik te koop, daar stond niet op dat het voor zeewater was.
Precies het zelfde, alleen waar zeewater op stond was ruim 3x duurder. Zo was het met vele spullen.

Je moet er alleen op letten is het of onzuiver {worden vaak voor schoonmaakmiddelen voor gebruikt} is of voor medisch gebruik { ik weet he #professorMelgior (Mg+, Magnesium Chloride) is een heel slecht voorbeeld, maar kan nu even niet snel iets anders bedenken

Moraal, laat je niet verleiden door mooie woorden.
Als het zuiver olijfolie zeep is, zal het niet veel schelen dan het ''speciaal voor baarden'' is, of je moet problemen met de lichte parfum hebben.
Het komt op hetzelfde neer.
 

Jelle1992

Baard
Ik heb de wax een tijdje gebruikt en in het begin lijkt het redelijk te werken maar het spul droogt snel uit en zo ook in je baard. Kost veel wassen om het eruit te krijgen en daarnaast ruikt het inderdaad niet al te best, heel chemisch inderdaad. Die kruidvat olie werkt daarentegen best prima en gebruik eigenlijk niks anders meer. Ben niet zo meer van de hele dure baardzooi en na twee jaar een flinke baard te hebben is het nieuwe er voor mij ook wel af en vind ik het zonde van mijn geld om er heel veel geld aan uit te geven.
 
Banner image
Top