Snor van Giant

Texman

Koning Baard
De snor is er nog en blijft. Heel blij mee, Hoort nu echt bij mij en is mijn kenmerk geworden.
De snor mag van mij nog wel wat groter.
Mijn sik begint zich nu ook goed te ontwikkelen. Moet nog wat breder worden.
Het begint nu echt een supersnor te worden, mooi hoor (Y)(Y)(Y):)>
 

Macx

Baardaap
De snor is er nog en blijft. Heel blij mee, Hoort nu echt bij mij en is mijn kenmerk geworden.
De snor mag van mij nog wel wat groter.
Mijn sik begint zich nu ook goed te ontwikkelen. Moet nog wat breder worden.

WoW! Dat ziet er indrukwekkend uit Giant, het staat je fantastisch!! Echt uniek.(Y)(Y)(Y)
 

Macx

Baardaap
De snor hoeft ook niet meer te groeien, die ziet er al indrukwekkend genoeg uit, en de sik inderdaad iets breder dat zou wel mooi staan.
De complimenten die je zo nu en dan krijgt doen je goed, dat geeft een goed gevoel.
Uiteindelijk draait het er om dat je blij bent met de snor en sik, en dat je er goed bij voelt, het is echt een deel van je persoonlijkheid geworden, en je mag er trots op zijn.
Ik vind het prachtig en staat je fantastisch goed.(Y)(Y)(Y)
 

tijn

Zware baard
Bekijk bijlage 24664
De snor groeit (helaas) niet veel meer. Maar mijn sik wordt steeds langer. Ik denk dat ik deze nog wat breder laat worden.
De reacties op straat op mijn snor zijn heel leuk. Vaak complimenten. Je ziet dat mensen echt kijken als ik voorbij loop.
Zo zeg maar dat is me even een snor, wow. Een iets bredere sik zou idd nog mooier zijn, maar ik vind het nu ook al goed impozant. Draag je de snor altijd zo, ik bedoel.gedraaid of ook wel eens zeg maar meer uit elkaar??? Leg ik het nou goed uit:rolleyes:
 

Texman

Koning Baard
Ik vind het ook een prachtig resultaat, ik denk dat je het niet veel langer hoeft te laten groeien maar dat je nu wat meer aandacht kan geven aan de vorm en afwerking (Y)(Y)(Y).
En dat je opvalt met zo'n extravagante snor en sik is natuurlijk heel leuk, ineens praten mensen tegen je die je anders gewoon voorbij zouden zijn gelopen ;);)
 

Giant

Zware baard
Ik vind het ook een prachtig resultaat, ik denk dat je het niet veel langer hoeft te laten groeien maar dat je nu wat meer aandacht kan geven aan de vorm en afwerking (Y)(Y)(Y).
En dat je opvalt met zo'n extravagante snor en sik is natuurlijk heel leuk, ineens praten mensen tegen je die je anders gewoon voorbij zouden zijn gelopen ;);)
Het klopt dat door mijn snor regelmatig een gesprek ontstaat met een vreemde. Eigenlijk heel leuk.
Ben nu ook aan het experimenteren met diverse snorwaxen. Hoe de precieze vorm van de Krul gaat worden weet ik nog niet.
 

Giant

Zware baard
Weer eens een update. Helaas wordt mijn snor niet veel groter.
Vroeger werd ik altijd "lange" genoemd en nu "snorman". Terwijl ik nog steeds 2.04 meter ben.
Op straat krijg ik wel veel reacties. Ik val blijkbaar op.
 

Bijlagen

  • Snorman.jpg
    Snorman.jpg
    42,7 KB · Weergaven: 24
Banner image
Top