Snor van Danny (@d334wr)

Dee4WR

Baard
De snor is inmiddels over de bovenlip heen gegroeid, zit perfect nu als ik 'm naar beneden kam. Een paar weken geleden toen kriebelde het nog behoorlijk, dat is nu ook voorbij. Nu een nieuw probleem namelijk schoon blijven slapen met oa koffie drinken en bepaalde etenswaren....
 

Laurent1965

Zware baard
De snor is inmiddels over de bovenlip heen gegroeid, zit perfect nu als ik 'm naar beneden kam. Een paar weken geleden toen kriebelde het nog behoorlijk, dat is nu ook voorbij. Nu een nieuw probleem namelijk schoon blijven slapen met oa koffie drinken en bepaalde etenswaren....
Is inderdaad wel een punt nu, oa koffie drinken is heel herkenbaar, moet je doorheen.
Nu is het een kwestie van doorzetten en blijven kammen vanuit het midden naar buiten.
Op een gegeven moment blijft de snor vanzelf iets horizontaal staan, ook tijdens het slapen.
Probeer niet aan de onderkant te knippen, hooguit een enkele wilde haar, verder alleen het kleine driehoekje onder de neus mag je wegknippen.:)>
 

Macx

Baardaap

Echt een prachtige baard met al die mooie wilde krullen en het staat je percect! De kleur is hééél mooi, Je bent een gelukkig mens om met zoiets moois rond te lopen, dat kan niet anders. Echt een perfect plaatje.
[DOUBLEPOST=1643895578][/DOUBLEPOST]
Burg Bad Bentheim



Hahaha
[DOUBLEPOST=1567424250][/DOUBLEPOST]Bekijk bijlage 12921
Bekijk bijlage 12922

Eén van de mooiste baarden tot nu toe die ik gezien heb op het forum. Qua model en kleur is het helemaal perfect, en het staat je ook zo goed, past helemaal bij je gezicht.
 
Banner image
Top