Snor van Bolt

Macx

Baardaap
Poe hé....een regelrechte liefdesverklaring......ik ben jaloers op Bolt....of ben ik nou jaloers op Macx? o_O:eek:
:p:D:D:D

Beste Yainderidoo, ik wil van jou ook nog wel een foto zien dan kan ik daar ook een leuke mening over geven.
Als je op je avatar lijkt dan wordt dat een leuke mening want ook die vind ik er goed uit zien, prachtige snor en vooral die neus ziet er erg goed uit. Dus jij hebt een heel mooie snor met een prachtige neus.
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Beste Yainderidoo, je hebt ook wel gelijk ik zal voortaan wat andere woorden gebruiken als ik iets echt mooi vind want het is achteraf gelezen ook wel een beetje overdreven hoor. Maar Bolt's snor en baard is wel grandioos.
 
Laatst bewerkt:

Yainderidoo

Zware baard
Beste Yainderidoo, je hebt ook wel gelijk ik zal voortaan wat andere woorden gebruiken als ik iets echt mooi vind want het is achteraf gelezen ook wel een beetje overdreven hoor. Maar Bolt's snor en baard is wel grandioos.
Vooral niet beginnen te zoeken naar andere woorden! Net als @tijn zegt....helemaal jezelf blijven...trouw blijven aan jezelf.;) Ik plaagde je maar een beetje.;) Ik vind het een schitterende post ! NIKS mis mee! :cool:
[DOUBLEPOST=1644493419][/DOUBLEPOST]
Beste Yainderidoo, ik wil van jou ook nog wel een foto zien dan kan ik daar ook een leuke mening over geven.
Als je op je avatar lijkt dan wordt dat een leuke mening want ook die vind ik er goed uit zien, prachtige snor en vooral die neus ziet er erg goed uit. Dus jij hebt een heel mooie snor met een prachtige neus.
Voor een foto van mijn Baard moet je even een zoekopdracht doen. Ik ben geen liefhebber van mijn gezicht op internet dus je vind alleen mijn Baard. Ik heb een beetje een Santa Baard.
Nu weer ontopic; Verschrikkelijk ding die snor van @Bolt :eek:
 

Bolt

Zware baard
Vooral niet beginnen te zoeken naar andere woorden! Net als @tijn zegt....helemaal jezelf blijven...trouw blijven aan jezelf.;) Ik plaagde je maar een beetje.;) Ik vind het een schitterende post ! NIKS mis mee! :cool:
[DOUBLEPOST=1644493419][/DOUBLEPOST]
Voor een foto van mijn Baard moet je even een zoekopdracht doen. Ik ben geen liefhebber van mijn gezicht op internet dus je vind alleen mijn Baard. Ik heb een beetje een Santa Baard.
Nu weer ontopic; Verschrikkelijk ding die snor van @Bolt :eek:
:D:D ik ook van jouw @Yainderidoo :)>
[DOUBLEPOST=1644508756][/DOUBLEPOST]
Ik vind alles aan jou mooi, alles echt waar, de kleur de krullen en de baard is prachtig mooi en de snor fantastisch!
[DOUBLEPOST=1644441152][/DOUBLEPOST]
Ik vind alles aan jou mooi, alles echt waar, de kleur de krullen en de baard is prachtig mooi en de snor fantastisch!

Haha nou bedankt voor het mooie compliment daar wordt ik alleen maar vrolijk van!
Jij heb trouwens ook een geweldige Snor @Macx (Y)
@Yainderidoo is een beetje de gekke joker op dit forum maar dat maakt het wel leuk.
Hij heeft trouwens een verschrikkelijke Snorhaar op zijn bovenlip :p
 

Macx

Baardaap
:D:D ik ook van jouw @Yainderidoo :)>
[DOUBLEPOST=1644508756][/DOUBLEPOST]

Haha nou bedankt voor het mooie compliment daar wordt ik alleen maar vrolijk van!
Jij heb trouwens ook een geweldige Snor @Macx (Y)
@Yainderidoo is een beetje de gekke joker op dit forum maar dat maakt het wel leuk.
Hij heeft trouwens een verschrikkelijke Snorhaar op zijn bovenlip :p
hahaha, graag gedaan en wat Yainderidoo betreft dat is een toffe gast en zijn opmerkingen zijn erg grappig, en daar kan ik dan weer om lachen en op reageren. Dus wees niet bang ik kan zeker tegen een stootje en dat ik ijdel ben dat heeft ie goed gezien hahaha. Was ik eerst niet zo maar met de baard wordt het wel meer vind ik. Bijvoorbeeld, ik heb zojuist nog een serie foto's gemaakt die ik op mijn topic ga uploaden, ik vind dat uploaden van foto's ook wel een leuke bezigheid, kijk, als je dat doet zoals ik dan moet je toch wel een beetje tevreden zijn over jezelf anders doe je dat sowieso niet, er kan heel veel aan mijn gezicht veranderd worden om er wat mooier uit te zien, maar ik zie daar totaal geen reden toe, wel zo'n baard en snor daar word ik wel wat leuker van vind ik zelf. Maar ook niet belangrijk hoor.
 

Yainderidoo

Zware baard
You Boltman me Joker

0ddbc4e974ffbd6581eca92cf4725496--bearded-men-facial-hair.jpg


Ik schrok er een beetje van, dat jij die verschrikkelijke Snorhaar hebt gezien.:eek:
Nu ben ik helaas een beetje uitgeschoten bij het scheren en dus het hele zooitje er maar af....:rolleyes::confused:
iu
 

Macx

Baardaap
You Boltman me Joker

0ddbc4e974ffbd6581eca92cf4725496--bearded-men-facial-hair.jpg


Ik schrok er een beetje van, dat jij die verschrikkelijke Snorhaar hebt gezien.:eek:
Nu ben ik helaas een beetje uitgeschoten bij het scheren en dus het hele zooitje er maar af....:rolleyes::confused:
iu
Ik vind de baard echt heel mooi en ook de kleuren zijn mooi. Beetje goudkleurig zo te zien, zeer mooi Yainderidoo
 
Banner image
Top