Snor van Bolt

tijn

Zware baard
Net als de baard is ook de snor super. Beetje jaloers. Heb mijn snor helaas in moeten korten. Doordat we hier in Mallorca heel veel een mondkapje moeten dragen, en daardoor ik zo ongeveer de hele dag op mn snor aan het kauwen was heb ik hem dus maar ingekort.
Maar nogmaals een barre snor boven een barre baard:)>(Y)
 
Ziet er goed uit! Voor velen een voorbeeld denk ik. Ook bij mij groeit links en rechts niet gelijk en is de krul ook anders. Met een beetje precisieknippen is hij wel aardig gelijk te trekken maar het blijft een werkje. Heb je die snor nu niet verschrikkelijk vaak in je mond tijdens het eten? Ikzelf kan er maar niet aan wennen.

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
 

Giant

Zware baard
Ziet er goed uit! Voor velen een voorbeeld denk ik. Ook bij mij groeit links en rechts niet gelijk en is de krul ook anders. Met een beetje precisieknippen is hij wel aardig gelijk te trekken maar het blijft een werkje. Heb je die snor nu niet verschrikkelijk vaak in je mond tijdens het eten? Ikzelf kan er maar niet aan wennen.

Sent from my Galaxy S8+ using Tapatalk
Bij mij groeit de snor ook niet helemaal gelijk. knip soms aan een kant minimaal bij.
De snor die in de mond hangt tijdens het eten is lastig, maar dat is de keus. Ik kies dan toch voor een mooie hele grote snor en neem het ongemak op de koop toe.
 

Texman

Koning Baard
Mijn snor groeit ook niet aan beide zijde het zelfde.
Ik moet dus soms wel wat corrigeren door links en rechts verschillend te knippen.
En met een beetje gel in het juiste model dwingen.:)
 

Bart1986

Baard
Bij mij groeit de snor ook niet helemaal gelijk. knip soms aan een kant minimaal bij.
De snor die in de mond hangt tijdens het eten is lastig, maar dat is de keus. Ik kies dan toch voor een mooie hele grote snor en neem het ongemak op de koop toe.
Hoe lang spaar je voor je snor Giant? :)
 
Banner image
Top