snor uitgroeien,..en nu?

Peter1971

Baard
op advies van Bolt...laat ik de snor uitgroeien, laat het nu over de lip doorgroeien omdat ik aan de bovenkant niet zon hoge aanzet heb, en ik krijg het gevoel nu dat de zwaarte wat meer onderin komt, net na het middenstuk?..en heb daarom idee om dat op lengte te laten komen zodat ook de hoeken naar beneden straks meer ondersteunt worden.. alle advies is heel welkom...soort stappenplan voor me?
 

Peter1971

Baard
Handlebar zal je waarschijnlijk niet staan, want je hebt een heuse Viking-snor.
Gewoon door laten groeien en het deel boven de lip opzij kneden en de punten vanaf de mondhoeken over de baard zijwaarts trekken.
Dit wordt episch! (Y)

Klinkt misschien gek, maar ik had gehoopt op een reactie van je,..gewoon horizontaal trekken bedoel je?...rechte streep/ ...het kan episch worden zelfs?...ik weet niet wat je voor ogen hebt prof...maar ik voel me nu al een eyecatcher.,, tx
[DOUBLEPOST=1579039126][/DOUBLEPOST]ProfessorMelchior zoals dit?

[DOUBLEPOST=1579039282][/DOUBLEPOST] of dit....hulk hogan style
[DOUBLEPOST=1579039652][/DOUBLEPOST] ik denk dat je dit bedoeld?
 

Peter1971

Baard
Kan ik me goed voorstellen. Ben hem nu zelf iets aan het laten groeien. Het gedeelte ter breedte van m’n neus hou ik wel op de lip, de rest ga ik proberen te laten groeien. Geen idee of dat wat wordt of dat het raar gaat uitzien.

dat deed ik eerst ook, maar merk dat ik daardoor niet de volle snor in de mondhoeken krijg nu laat ik het vanuit het midden doorgroeien tot door de mondhoek...als ik het volhoud
[DOUBLEPOST=1579102956][/DOUBLEPOST]
Bijna! Misschien iets meer als Brett Keisel:

Bekijk bijlage 14479

ik denk als hij er product in doet en koud fohnt..dat hij hem wel boven zijn lip kan houden.
 
Banner image
Top