Snor trimmen: leg ik het goed uit?

PimBroekstra

Stoppelbaard
Hoi allen!

Een beetje een brutale vraag, maar ik heb in dezen echt de baarden- en vooral snorrenexperts nodig.

Ik heb een hobbywebsite waarin ik vertel over typische mannendingen: voetbal, horloges (passie van mij) en dus ook mannelijke verzorging.

Nu heb ik dus een artikel geschreven over hoe je je snor moet trimmen. Leuk om in te duiken en uit eigen ervaring te vertellen: Je kunt 'm hier bekijken.

Dus nu de vraag: vinden jullie snorrenexperts dat hier alles instaat wat je moet weten, of hebben julie nog suggesties voor me?

Groeten!

Pim

Texman

Koning Baard
Hoi allen!

Een beetje een brutale vraag, maar ik heb in dezen echt de baarden- en vooral snorrenexperts nodig.

Ik heb een hobbywebsite waarin ik vertel over typische mannendingen: voetbal, horloges (passie van mij) en dus ook mannelijke verzorging.

Nu heb ik dus een artikel geschreven over hoe je je snor moet trimmen. Leuk om in te duiken en uit eigen ervaring te vertellen: Je kunt 'm hier bekijken.

Dus nu de vraag: vinden jullie snorrenexperts dat hier alles instaat wat je moet weten, of hebben julie nog suggesties voor me?

Groeten!

Pim
Ha Pim,
Ik vind dat je een mooi verhaal hebt gemaakt waar velen iets aan zullen hebben.
Alleen ga je naar mijn gevoel te veel uit van mannen met een ideale baard en snor groei.
Heel veel mannen hebben dit niet en dan is het onderhoud van een snor en baard toch wat ingewikkelder. Het reinigen zoals je hebt beschreven geldt ook voor krullende en onregelmatige snorren en baarden. Daarna wordt het een ander verhaal en moet er veel subtieler en meer handmatig te werk worden gegaan. Je verhaal klopt dus wel maar alleen voor mannen met haar dat stijl is of heel licht golvend. Het gebruik van een baardtrimmer is ook iets wat je moet leren en lang niet zo eenvoudig als het lijkt.
Niet iedere man durft het aan om zelf zijn baard te trimmen zeker niet als het de eerste keer is. Bij de wat meer problematische baard en snorgroei is echt maatwerk nodig door een goede barbier.
Wellicht kan je daar in je verhaal wat meer aandacht aangeven.
Texman :)>

Giant

Zware baard
Hoi allen!

Groeten!

Pim
Een leuk artikel maar je gaat meer uit van een snor in combinatie met een baard. Een snor onderhouden is bewerkelijk. Veel snorren groeien niet helemaal gelijkmatig en daar moet je met een wat extremer exemplaar ook extra aandacht aan geven. Mijn rechterkant groeit wat sneller dus een aandachtspunt bij het trimmen. Ik trim mijn snor nadat ik deze heb gestyled. Ik wil de beide krullen zo gelijk mogelijk hebben. Voor een mooie (te grote) snor moet je elke ochtend wat extra tijd nemen en reacties (positief en negatief) van anderen op de koop toenemen.

Banner image