MijnBaard.nl

Snor haren groeien naar binnen

Discussie in 'Snorren informatie' gestart door AdrivB, 2 apr 2020.

1. AdrivB

AdrivB Stoppelbaard

Hallo,

Ik ben nieuw hier en ook in het laten groeien van een baard+snor, maar mijn snor haren groeien naar het midden toe. Hoe krijg ik het voor elkaar dat ze wel naar buiten gaan groeien?

ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
  2. Weeble

Weeble Volle Baard

Naar buiten kammen en met je vingers de uiteinden de anders kant op laten krullen.

ProfessorMelchior en Texman vinden dit leuk.
  3. Ronnie

Ronnie Baard

Eventueel snorwax gebruiken

ProfessorMelchior, Laurent1965 en Texman vinden dit leuk.
  4. Blokkie

Blokkie Baard

naar buiten kammen .als ze genoeg lengte hebben gaan ze mee in je baard tot die tijd is snorrenwax idd een idee

Texman, ProfessorMelchior en Laurent1965 vinden dit leuk.
  5. Hartenheer

Hartenheer Zware baard

Ik had ook een verschrikkelijke groei van de snor.
    Snorwax vind ik een verschrikkelijk product om mee te werken. Toen ben ik taft gel gaan gebruiken om de snor naar de goede kant te laten groeien.
    Je hebt niet veel nodig dus doe je een hele tijd met zo'n pot. Tegen die tijd dat hij leeg is zijn de haren zodanig gewend om die kant op te groeien waarin je ze gemodelleerd heb, dan groeit je snor vanzelf al de goede kant op

Texman en Laurent1965 vinden dit leuk.
  6. Laurent1965

Laurent1965 Zware baard

Het gevoel van haartjes in de mond is tijdelijk, komt mettertijd goed, naar buiten kammen.
    Hoewel ik eerlijk moet bekennen dat ik momenteel TIJDELIJK even geniet van "normaal " te kunnen eten en niet constant het gevoel te hebben in mijn baard te knoeien, best wel even lekker zo.
    Maar goed, nogmaals tijdelijk, weegt echt niet op tegen het hebben van een flinke baard met dito snor.
    Taft gel (8) is ook mijn product, ideaal!
    Steeds met je vingers de snor naar buiten duwen vanuit het midden werkt ook goed, maar in deze tijd van Corona kun je beter aanwennen niet of zo weinig mogelijk met je handen aan je mond te zitten.

Texman en WTRebel vinden dit leuk.
  7. stefke

stefke Baard

Dankzij jullie tips hoef ik mijn snorharen niet bij te knippen

Texman vindt dit leuk.
Mad Viking Beard Butter

Deel Deze Pagina