Snor bij je baard en nu?

Glenn

Baard
Heb hetzelfde probleem met mijn snor.
Ik mag doen wat ik wil, de haren blijven over mijn lippen hangen.
Je ziet zelfs mijn mond niet meer en het is echt een pest bij het drinken en eten.
Gebruik nog enkel een tuit beker thuis en op restaurant e.d gebruik ik een rietje...zelfs bij warme dranken zoals koffie.
Maar ik weiger van toe te geven en laat het minstens een jaar groeien alvorens ik iets beslis.
 

Hartenheer

Zware baard
Voor de snor kan ik je alleen adviseren om een stevige snorwax aan te schaffen.
Gelukkig is de balm dit ik gebruik stevig genoeg om ook mijn snor in vorm te houden
 

Glenn

Baard
Ik heb deze wax.
Maar ik gebruik zelden wax omdat ik daar te lui voor ben eerlijk toegegeven.
Ook omdat het niet echt goed helpt.
Zal het vermoedelijk wel verkeerd doen ook.

gfgfgfg.jpg
 

Hartenheer

Zware baard
Ik heb persoonlijk geen ervaring met dit product.
Ik heb wel ontdekt met SupperFurry dat je te veel kan gebruiken, dan ''droogt'' het niet op en krijgt het geen goede hold.
 

Texman

Koning Baard
Ik heb deze wax.
Maar ik gebruik zelden wax omdat ik daar te lui voor ben eerlijk toegegeven.
Ook omdat het niet echt goed helpt.
Zal het vermoedelijk wel verkeerd doen ook.

Bekijk bijlage 6101
Ik heb een tijdje Mr. Taylor's Moustache Wax gebruikt . Het zit in een klein tubetje en het lijkt eerder op een crème dan op een wax. Het kan direct opgebracht worden waarna het harder wordt en de snor mooi in bedwang houd. Ik vind het prima spul.
Ik merk dat het niet makkelijk is om een webshop te vinden die het verkoop, maar heb er toch een voor je gevonden::):):)
http://www.verzorgingvoormannen.nl/taylor-of-old-bond-street-moustache-wax-tube.html
Succes:)>
 

Glenn

Baard
Bedankt voor deze tip Texman.
Die zal ik in de nabije toekomst wanneer mijn paypal account voldoende is aangezuiverd zeker eens bestellen. (Y)
 

Kale666man

Baardaap
Ja het is kloten ff,als ik koffie drink spettert alles onder en met eten doet het zelfs zeer als je je haren naar binnen trekt met je tanden.
Goeie tip die wax en scheren of knippen,dat nooit
 

Glenn

Baard
Daarom heb ik in een kringloopwinkel een drinkbeker gekocht met zo'n tuit deksel erop.
Kostte me een 0.50 Cent en werkt perfect.
 
Banner image
Top