Sleepboot-kapitein met vlassige baard

Dusty

Stoppelbaard
Goedendag allen, even jullie mening.

Mijn Ex zei altijd, als jij je niet scheert dan ga ik bij je weg(Daarom nu mijn ex natuurlijk :p) mijn huidige vriendin d'r mening is, als je je scheert ga ik bij je weg


Gaat dit ooit wat worden? Ik twijfel, tot nu toe een vlassig dingetje(vorige week zonder enig overleg bijgewerkt+de snor eraf, door mn kapper) en hier en daar nog een aantal kale plekken, doorzetten, gaat het ooit een volle mooie baard worden, of eraf? Ben momenteel mid 21 in leeftijd

Ps ik was aan het werk, daarom de blik van dood en verderf

01e8846834d0438b1788f564372753e4.jpg
f5df8fefa74c3906b8b883e203a75802.jpg
e2ce672e7d136057b104afb6880e225f.jpg
7716db9b8f166cd9ee33ba6089749aba.jpg


Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 

Kokosnoot

Baard
Bijzondere kapper dano_O
Ik zou persoonlijk de contouren (vooral de neklijn) wat opschonen, geeft een wat meer vollere aanblik aan de rest van je baard.
Daarnaast hoort daar natuurlijk gewoon een snor boven.

Zolang je het er niet af mag halen van je vriendin zou ik haar advies ten harte nemen en lekker door laten groeien (Y)
 

Giant

Zware baard
Ik zou niet meer naar die kapper toe gaan. Zo maar de snor er af.
Je moet denk ik nog een tijd geduld hebben en kijken hoe het zich ontwikkeld. Een mooie volle baard en snor hebben hebben gewoon veel tijd nodig.
De aanhouder wint!
 

Dusty

Stoppelbaard
Dank aan allen, baardolie, yay or nay? Ik lees dat het de baardgroei wel kan stimuleren, de ander zegt het is onzin, wat is jullie mening hierover?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 

Texman

Koning Baard
Goedendag allen, even jullie mening.
Mijn Ex zei altijd, als jij je niet scheert dan ga ik bij je weg(Daarom nu mijn ex natuurlijk :p) mijn huidige vriendin d'r mening is, als je je scheert ga ik bij je weg
Gaat dit ooit wat worden? Ik twijfel, tot nu toe een vlassig dingetje(vorige week zonder enig overleg bijgewerkt+de snor eraf, door mn kapper) en hier en daar nog een aantal kale plekken, doorzetten, gaat het ooit een volle mooie baard worden, of eraf? Ben momenteel mid 21 in leeftijd
Ps ik was aan het werk, daarom de blik van dood en verderf.
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Ha @Dusty,
Voor je leeftijd heb je al een hele goede baard (Y)(Y)(Y), alleen je baardgroei op zich moet zich nog verder ontwikkelen.
Er is een ding wat je moet gaan doen tw: het bijhouden van je wang- en halslijn zodat deze er strakker uit gaan zien.
Dit laat tevens de baard voller ogen. Van baardolie krijg je niet ineens meer baardharen maar als je dit goed in je huid masseert zal dat de bloedsomloop stimuleren waardoor je baard beter groeit en er goed uitziet. Je mag ook een baardbalsem gebruiken.
Boven alles moet je je snor weer laten groeien dat staat echt geweldig.
Veel plezier hier, Texman:)>
 

Dusty

Stoppelbaard
Ha @Dusty,
Voor je leeftijd heb je al een hele goede baard (Y)(Y)(Y), alleen je baardgroei op zich moet zich nog verder ontwikkelen.
Er is een ding wat je moet gaan doen tw: het bijhouden van je wang- en halslijn zodat deze er strakker uit gaan zien.
Dit laat tevens de baard voller ogen. Van baardolie krijg je niet ineens meer baardharen maar als je dit goed in je huid masseert zal dat de bloedsomloop stimuleren waardoor je baard beter groeit en er goed uitziet. Je mag ook een baardbalsem gebruiken.
Boven alles moet je je snor weer laten groeien dat staat echt geweldig.
Veel plezier hier, Texman:)>
Zijn er ook aanraders qua baardolie'en voor n beginnende groeier?

Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
 

Ratlook

Volle Baard
Ook namens mij---welkom.

Over die verdwenen snor is nu al genoeg gezegd, die komt wel weer terug.

Baardolie etc doe je eigenlijk alleen om lekker te ruiken, hij gaat er zeker niet

sneller door groeien.

De aandacht van de huid masseren werkt natuurlijk wel...

Als hij wat langer wordt is olie of wax wel eens makkelijk om lastige haren een

beetje in toom te houden :cool:

---
 
Banner image
Top