Show je laatste baard equipment aankopen

Laurent1965

Zware baard
Een tijdje geleden bij de action gekocht, vond het eerst niets, gebruik de ronde kant van de baardmal nu dagelijks om net die paar haartjes te verwijderen, best tevreden over.:), nog geen 2 Euro.
De cape laat ik voor wat ie is....image.jpeg
 

Ardjan

Baardaap
'k Dacht dat je h'm gekocht had voor de cape.... :D:D:D:D
En wat staat er nou op? Scheerschort...? :confused::mad::cool:

Maar inderdaad, 't is een koopje! (Y)
'k Heb ook zo'n ding; de baardmal bedoel ik dan; maar 'k gebruik h'm bijna nooit! Gewoon uit de vrije hand; vind ik fijner!

Succes kerel; en gaan met 't ie baard! :)>(Y)
 

Robin83

Baard
Al 2x gebruikt, fijn spul!
59972d4ce3b55d32c102d7c019424f56.jpg


Verstuurd vanaf mijn CLT-L09 met Tapatalk
 

Laurent1965

Zware baard
Even wat betreft brooklyn soap company.
De baardolie kan mij heel goed bevallen, ruikt lekker en verzacht, 5 en halve Euro bij DM voor 50 ml.
De wax ruikt heel lekker ( vind ik althans ) naar rozemarijn, dit vervliegt echter snel, ben persoonlijk ook nooit zo van de baardwax geweest..., zal deze niet snel weer kopen als ie leeg is.
Baard was vandaag wat wild naar mijn idee -bad beard day- :mad:, morgen weer goeie ouwe Taft Maxx erin!
 

MichelC

Baard
Even wat betreft brooklyn soap company.
De baardolie kan mij heel goed bevallen, ruikt lekker en verzacht, 5 en halve Euro bij DM voor 50 ml.
De wax ruikt heel lekker ( vind ik althans ) naar rozemarijn, dit vervliegt echter snel, ben persoonlijk ook nooit zo van de baardwax geweest..., zal deze niet snel weer kopen als ie leeg is.
Baard was vandaag wat wild naar mijn idee -bad beard day- :mad:, morgen weer goeie ouwe Taft Maxx erin!
Mbt. Wilde baard, Ik heb ooit een pot Honest Amish heavy beard wax, is niet dik, smelt goed en vind ik goed werken op een dikke wilde baard.

https://www.mijnbaard.nl/baardverzorging/baardbalsem/heavy-duty-baardbalsem-honest-amish.html
 
Banner image
Top