Show je laatste baard equipment aankopen

Deze wax stond al een tijdje op mijn verlanglijstje en nu min honest amish bijna op is maar aangeschaft. Bekijk bijlage 5134

goed spul beard family . heb altijd de balsem van hun en ben er zeer tevreden over . de wax ken ik niet persoonlijk .

heb nu zelf de wax van Morgan's finsing Fudge ( de rechter op de foto ) waar ik echt super blij mee ben echt een heerlijke geur en goede styling Cream . grt Danny ;)


20170607_171907.jpg
 
Laatst bewerkt:

Weeble

Volle Baard
20170617_092629.jpg

Ook ik heb mezelf getrakteerd op de aardolie van de Tuinen. De geur is iets minder, maar daar helpen een paar druppels eucalyptus wel tegen;)
Sinds ik het in huis heb gebruik ik vaker baardolie (heb ook een zelfgemaakte brouwsel hier staan) en mijn haren worden merkbaar zachter en beheersbaarder.

Tevens heb ik een flesje scheergel gehaald, dit helpt de wang- en halslijnen nét iets strakker te maken:D
 

istawa

Zware baard
Heb vandaag voor de papa dag een fles Bossman beardjelly gekregen. Vind de geur lekker fris ben benieuwd hoe het op de langere duur bevalt. Tof meisjes hadden het zelf uitgezocht
c3e1e8eabb15f0fd940611ac5d121a8d.jpg


it aint over until the fat lady sings
 

Ardjan

Baardaap
Heb vandaag voor de papa dag een fles Bossman beardjelly gekregen. Vind de geur lekker fris ben benieuwd hoe het op de langere duur bevalt. Tof meisjes hadden het zelf uitgezocht
emoji4.png
Leuk! Toffe meiden!
'k Ben benieuwd hoe jou de beardjelly bevalt. Ik gebruik deze al een tijdje en bevalt me goed; een frisse geur van cederhout en lemon. 'k Heb nu ook de andere geuren aangeschaft. 'k Ben benieuwd naar je bevindingen. Beard up! :)>
 

istawa

Zware baard
Ik zal binnenkort is laten weten hoe het bevalt. Ben zelf nog een beetje zoekende naar het juiste product.

it aint over until the fat lady sings
 

MichelC

Baard
Mooie actie bij de Kruidvat Wilkinson Sword Hydro 5 Groomer voor 3,99 :D . Leuk om te zien -11 euro op de kassa.
Volgende week zeker die van Gilette ook zwaar afgeprijsd :p

20170620_195501.jpg
 
Banner image
Top