Show je huisdier!

Texman

Koning Baard
Inderdaad, wij zitten hier ook met een oude zieke kat, zal ook niet lang meer duren.
Jullie ook sterkte en mocht het zo ver zijn dan zijn er vele manieren om je kat (of huisdier) een waardig afscheid te geven.
Van het begraven in je eigen tuin of begraven op een dierenbegraafplaats en apart cremeren zodat je de as nog een bestemming kan geven.
 

Mapa

Baard
Deze week hebben wij afscheid moeten nemen van Mimi onze urban tiger. Ze was 20 jaar.
De dieren arts heeft haar bij ons thuis laten inslapen.
Ze inmiddels gecremeerd en binnenkort krijgen wij haar as terug in een kleine urn zodat ze nog een beetje bij ons is.
Ik schreef al dat het best moeilijk zou zijn als we afscheid van haar moeten nemen.
Het was heel erg moeilijk en we missen haar nu al enorm :(:(:(.
Het Tex! Wat jammer om dat te lezen. Ik heb het even heel druk gehad en ben dus niet te veel op het forum aanwezig geweest, hopelijk gaat het een beetje !
 

Texman

Koning Baard
Het Tex! Wat jammer om dat te lezen. Ik heb het even heel druk gehad en ben dus niet te veel op het forum aanwezig geweest, hopelijk gaat het een beetje !
Dank je wel @Mapa,
Gelukkig gaat het wel weer maar het is achteraf vooral moeilijk omdat je dan pas goed beseft wat een invloed z'n kleine vriendin op je leven heeft gehad.
Mimi was niet onze eerste kat maar zij was wel de kat die het langs bij ons is geweest.
Groet Texman :)>
 

Daaf

Baard
Tijdens de pauze van het uitwaaien op het strand, springt ze op mijn schoot om mij op haar manier te bedanken. Ze is altijd zo blij als we haar meenemen naar het strand. :)

IMG20220917141015-01-01.jpg
 
Laatst bewerkt:

Macx

Baardaap
Ja, de hond is blij met zijn baasje, mooi om te zien. Je baard ziet er ook mooi uit, vooral de kleur is prachtig, bijna dezelfde kleur als van de hond, past goed bij elkaar.:)(Y)
 

Daaf

Baard
Ja, de hond is blij met zijn baasje, mooi om te zien. Je baard ziet er ook mooi uit, vooral de kleur is prachtig, bijna dezelfde kleur als van de hond, past goed bij elkaar.:)(Y)

Dank je wel Macx, de Baard-Goden zijn mij inderdaad gunstig gezind geweest. Iedereen z'n baard heeft zwakke plekken, dingen die je graag anders zou zien. Maar over het algemeen ben ik er heel erg tevreden mee. (Y)

En minstens net zo tevreden met ons doggie. Heerlijk beest is het, echt mijn maatje die de hele dag om mij heen is als ik thuis ben. Ze vindt het verschrikkelijk dat ik weer af en toe naar kantoor moet. Dat laat ze dan blijken door als ik dan thuis kom, mij compleet te negeren. Dan moet ik het eerst goed maken, waarna ze dolenthousiast mij op haar manier weer begroet.

Ze heeft trouwens sinds kort een aparte manier van zitten. Eerst zat ze zoals ik dat van de meeste honden ken, sinds kort zit ze er wat relaxter bij, vooral op wat zachtere ondergrond.
IMG-20220919-102701-01.jpg
 

Skanti

Baard
In mijn forumnaam zitten onze honden Sky Angie Tiago. Sky is helaas dit jaar op vrijdag de 13de (mei) overleden, hij is 13,5 jaar geworden en was vanaf zijn 3de bij ons. Sky en Angie zijn Staffordshire bull terriers en Tiago is een Amerikaanse Pitbull Terriër.

En dan hebben we nog 9 koi zonder namen.
 

Bijlagen

  • IMG_20220922_101620.jpg
    IMG_20220922_101620.jpg
    64,5 KB · Weergaven: 14
  • IMG_20220922_101735.jpg
    IMG_20220922_101735.jpg
    3,3 MB · Weergaven: 14
  • IMG_20220922_103139_edit_415322169513187.jpg
    IMG_20220922_103139_edit_415322169513187.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 14
  • IMG_20220922_103955.jpg
    IMG_20220922_103955.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 14
Banner image
Top