Show je huisdier!

Texman

Koning Baard
Heel apart dat hij/zij dat doet maar ook wel leuk.(Y)(Y)(Y)
Er is duidelijk waardering voor je baard :)>
Katten doen dat soms ook.
 

Macx

Baardaap
Deze cavia kruipt het liefst onder mijn baard waar hij tevreden gaat zitten dutten
Bekijk bijlage 22364
Hij zoekt duidelijk bescherming en voelt zich wel veilig onder je mooie baard met die mooie krullen. Erg leuke foto (Y)
[DOUBLEPOST=1656510677][/DOUBLEPOST]
Dit is Flup, 1 juni is ze 9 jaar geworden.Bekijk bijlage 22034
Katten gaan graag op kranten en in dozen liggen, in een doos voelen ze zich veilig en beschermd, dat denk ik. Leuke foto(Y)
 

Texman

Koning Baard
Vandaag zijn bij ons de mezen uitgevlogen( tweede nestje) waarbij er eentje helaas nog niet goed kon vliegen en in onze vijver belande.
We zagen het gebeuren en hebben het arme beestjes uit het water gehaald en hem heel voorzichtig in de zon op een tak geplaatst om te drogen.
Hij bleef gewoon op je hand zitten en probeerde te vliegen maar dat lukte niet.
Na een uurtje verdween hij tussen de struiken dus ik denk dat het wel goed is gekomen.

Jong Meesje.jpg
 

Texman

Koning Baard
Dit is Mimi onze urban tiger in de tuin. Deze foto is uit 2013. Ze is inmiddels 20 jaar oud en dat is voor een kat heel oud.
Het is geen raskat maar ze heeft wel pluimpjes aan haar oren.
Op 8 jarige leeftijd is ze bij ons komen wonen omdat de vriendin van de vorige eigenaar allergisch was voor katten.
Helaas is ze doof en ook een beetje de weg kwijt dus buiten komt ze niet meer.
Bekijk bijlage 21834

Hier is zij nog bij har vorige eigenaar.
Bekijk bijlage 21836

Als ik achter de computer zat kwam ze vaak bij mij en ging ze tegen mij aanliggen.
Zoals op de foto uit 2015.

Bekijk bijlage 21835

Je wil niet weten hoe gehecht je aan zo'n beest bent dus het al best moeilijk zijn als we afscheid van haar moeten nemen.
Gelukkig is dat nu nog niet aan de orde :)>.
[DOUBLEPOST=1650877859][/DOUBLEPOST]
Een heel leuk idee @Mapa prachtig konijn ook :)>:)>:)>.
Deze week hebben wij afscheid moeten nemen van Mimi onze urban tiger. Ze was 20 jaar.
De dieren arts heeft haar bij ons thuis laten inslapen.
Ze inmiddels gecremeerd en binnenkort krijgen wij haar as terug in een kleine urn zodat ze nog een beetje bij ons is.
Ik schreef al dat het best moeilijk zou zijn als we afscheid van haar moeten nemen.
Het was heel erg moeilijk en we missen haar nu al enorm :(:(:(.
 

Daaf

Baard
Gecondoleerd met dit enorme verlies Texman. :(

Fijn dat ze thuis is ingeslapen, en ook weer snel naar huis komt. Sterkte om dit verlies een plekje te geven.
 

Macx

Baardaap
Gecondoleerd met het overlijden van jullie lieve poes Mimi.
20 jaar geworden en een heel mooi poezen leven gehad, is iets waar jullie wel op terug kijken.
Heel veel sterkte, Texman.
 

Yainderidoo

Zware baard
Deze week hebben wij afscheid moeten nemen van Mimi onze urban tiger. Ze was 20 jaar.
De dieren arts heeft haar bij ons thuis laten inslapen.
Ze inmiddels gecremeerd en binnenkort krijgen wij haar as terug in een kleine urn zodat ze nog een beetje bij ons is.
Ik schreef al dat het best moeilijk zou zijn als we afscheid van haar moeten nemen.
Het was heel erg moeilijk en we missen haar nu al enorm :(:(:(.
Sterkte @Texman :(
"Koester de warme herinnering aan dit geweldige diertje. Ze hield van jullie. Ze is dankbaar voor haar mooie onbezorgde leven en zal dit in de collectieve energie doorgeven. Sta open voor een teruggave van haar. Haar afdruk op jullie leven". Deze woorden kreeg ik van een goede vriendin toen onze lieve oudste dame overleden was. Ik geef ze hier graag door. :)>
 

Texman

Koning Baard
Sterkte @Texman :(
"Koester de warme herinnering aan dit geweldige diertje. Ze hield van jullie. Ze is dankbaar voor haar mooie onbezorgde leven en zal dit in de collectieve energie doorgeven. Sta open voor een teruggave van haar. Haar afdruk op jullie leven". Deze woorden kreeg ik van een goede vriendin toen onze lieve oudste dame overleden was. Ik geef ze hier graag door. :)>
Dit zijn inderdaad hele mooie woorden dat doet mij goed, bedankt hiervoor (Y).
[DOUBLEPOST=1661537887][/DOUBLEPOST]Beste @Daaf , @JoskeVermeulen ,@Giant , @Macx, @Yainderidoo
Heel erg bedankt voor jullie medeleven. Ik ben hier heel dankbaar voor want het helpt mij enorm met de verwerking.
De eerste dagen voelde ik vooral het gemis heel erg maar nu komen gelukkig ook de leuke en fijne herinneringen weer boven.
Het was een heerlijk dier en ik ben blij en dankbaar dat wij haar al die jaren hebben mogen meemaken.
Groet Texman :)>

DSC00091a.jpg
 
Banner image
Top