Shave or Stay? or groom abit

Royke

Stoppelbaard
Hoi mijn naam is Roy ben nieuw hier en ik wil jullie mening mijn haar is blond, baard oogt nogal rood uit als de zon er op komt. en er groeit nog al weinig baard groei op mijn wangen Ik heb binnenkort ook een bruiloft waar ik naar toe moet en wordt nogal gevraagd om mijn baard wat beter bij te trimmen het krult dus, steekt vaak uit. ik gebruik baard olie, baard wax en een kam en borstel
20190823_130132.jpg 20190607_184720.jpg
 

Joep

Zware baard
Hoi @Royke welkom op het forum!
Ik ben zelf vrij nieuw hier en moet nog veel leren, maar naar mijn mening ziet je baard er niet slecht uit. Misschien dat andere nog wat tips hebben, hoe het "beter" kan. Ik denk dat als je hoofd haar er goed verzorgd uit ziet, en dat doet het op deze foto's, dat je dan een verzorgde indruk maakt. Volgens mij heeft het meer te maken met het vooroordeel van sommige mensen ten opzichte van een baard.

Nogmaals, ik doe zelf ook pas net mee en het kan best dat een ander nog een goede tip heeft voor je.
Succes met je baardreis! :)>
 

ProfessorMelchior

Administrator
Staff
Oerbaard
Welkom op het forum!
Ik ben het geheel met @Joep eens. Je ziet er goed verzorgd uit en hebt al een prima baard. Ook ik vermoed, dat de opmerkingen voortkomen uit weerstand tegen je uiterlijk en men er vanuit gaat, dat glad geschoren gelijk staat met fatsoenlijk. Dit Baardforum wordt echter niet bevolkt door meer dan tweeënhalfduizend slordig ogende mannen, maar eerder met kerels, die kiezen voor een modern, persoonlijk voorkomen.
Je loopt niet voor gek en de bruiloft is maar één dag, terwijl de groei van een baard lang duurt, dus scheren is een no-go!
Vraag eens aan degenen, die opmerkingen plaatsen of jij ook aanwijzingen voor de veranderingen aan hun uiterlijk voor die dag mag maken en dan zullen ze geïrriteerd reageren.
Verschijn gewoon als de persoon, die jij bent en maak er een leuke dag van!
:)>(Y)
 

Texman

Koning Baard
Beste @Royke ,
Welkom op ons leuke forum.
Ik ben het geheel met @ProfessorMelchior eens. Je hebt juist een hele leuke baard die heel goed past bij een jong persoon.
Ik kan me niet voorstellen dat dit een probleem is voor de bruiloft waar je heen moet.
Het zou zomaar kunnen dat je niet de enige gast bent met een baard op de bruiloft. En mocht dit wel het geval zijn dan ben jij de trendsetter.
Succes Texman :)>
 

Ron69

Stoppelbaard
Prima baard; niks mis mee! Kan zó de bruiloft in! (Y)

En ja; mensen willen altijd wat te zeiken hebben; gewoonweg om jou aan het twijfelen te brengen!
Hoe sterk is Roy? ;) Ach..., laat je niet van de baard brengen! :D
Hoi mijn naam is Roy ben nieuw hier en ik wil jullie mening mijn haar is blond, baard oogt nogal rood uit als de zon er op komt. en er groeit nog al weinig baard groei op mijn wangen Ik heb binnenkort ook een bruiloft waar ik naar toe moet en wordt nogal gevraagd om mijn baard wat beter bij te trimmen het krult dus, steekt vaak uit. ik gebruik baard olie, baard wax en een kam en borstel
Bekijk bijlage 13023 Bekijk bijlage 13025
Welkom. Het staat je prima. En het is wat Ardjan zegt. Er zijn mensen die beroepszeikerds zijn. Op alles. Lekker laten gaan. Zonde van je energie
 

Skaggy

Volle Baard
Ha Roy, welkom op dit gezellige en leerzame forum! Tsja wat zal ik nog zeggen... :rolleyes: Je klopt aan bij jouw BAARDbroeders wij steunen je dus: Stay! Shave? No way! To groom means to take care of the appearance. Zo te zien doe je dat al. Beard up Bro! (Y):)>
 

Nib85

Volle Baard
Tenzij je moeder het heeft gevraagd vind ik het ook nogal een brutale vraag om je baard te trimmen.
Het impliceert dat een baard in aangroei (in dit geval jouw baard) niet goed genoeg is voor de bruiloft. Vind ik persoonlijk wel wat van...

Bedenk dat er altijd een reden/moment is om je baard niet te laten groeien.
Een bruiloft, begrafenis, sollicitatiegesprek, etc.
Het is al gezegd een goede baard laten groeien duurt maanden, de activiteiten waarvoor je hem er af zou halen duren hooguit een paar uurtjes...

Beetje netjes maken/bijwerken kan natuurlijk prima.
 

Royke

Stoppelbaard
Haha bedankt voor alle reacties was nog niet zeker om mee te doen bij de baardforum was bang voor de reacties maar leuk om er bij te zijn :p

Tenzij je moeder het heeft gevraagd vind ik het ook nogal een brutale vraag om je baard te trimmen.
Het impliceert dat een baard in aangroei (in dit geval jouw baard) niet goed genoeg is voor de bruiloft. Vind ik persoonlijk wel wat van...

Bedenk dat er altijd een reden/moment is om je baard niet te laten groeien.
Een bruiloft, begrafenis, sollicitatiegesprek, etc.
Het is al gezegd een goede baard laten groeien duurt maanden, de activiteiten waarvoor je hem er af zou halen duren hooguit een paar uurtjes...

Beetje netjes maken/bijwerken kan natuurlijk prima.

Nee ons mam vindt het klink klaren onzin maar mijn maat van me die gaat trouwen en een aantal vrienden beginnen er om te zeiken dat het er niet goed uitziet natuurlijk hadden we al een hele dag gehad van de vrijgezelefeest en natuurlijk begint de baard dan een beetje anders te komen staan ik ga denk ik wel ff langs bij een barber shop om ff wat tips te vragen om het mischien wat netjes er uit te laten komen.

20190907_185513.jpg
IMG-20190908-WA0085.jpg
 
Laatst bewerkt:
Banner image
Top