Rookie

Ronald01

Baard
Ik ben Ronald, 49 jaar en nieuw op het forum en nieuw met een baard.
Op 7 oktober 2016 vond ik het ineens een goed idee om mijn 'goatee' op te laten gaan in een baard. Gelukkig was mijn vrouw ook wel nieuwsgierig hoe zich dat zou gaan ontwikkelen, dus ligt mijn scheerapparaat nu 3 weken in een hoekje. Al snel op zoek gegaan naar voorbeeldbaarden en baardverzorgingstips. Dit forum is duidelijk een ideale plek waar ik veel info kan terugvinden!

Zelf was ik al gelijk met 'L'oreal 3 dagen baard' begonnen, maar na mijn eerste bezoek aan dit forum al snel overgestapt op Honest Amish geurloze baardolie. Nog een beetje stoeien met de dosering (5 á 6 druppels lijkt zo weinig), maar geen jeuk meer en de baardolie heeft een hele bescheiden warme geur...

Ik heb in ieder geval gelezen dat geduld de belangrijkste eis is voor een mooie baard en dat ik ongeveer 3 á 4 maanden geduld moet hebben voor ik een goede basis heb.

Resultaat tot nu toe:
IMG_20161030_123344.jpg IMG_20161030_123346.jpg IMG_20161030_123351.jpg
 

Joffi

Baard
Geduld is lastig hoor maarja, de hele reis vind ik ook wel erg grappig. Dit forum is buiten gezellig ook inderdaad dé plek als je als nieuwe baardmans vragen hebt!

Succes!
 

JeroenP

Volle Baard
Welkom Ronald01,

Zelf ben ik inmiddels bijna 5maanden onderweg. Dit forum is echt geweldig. Niet alleen voor tips maar voor reviews van diverse producten. Reviews gedaan door leden!!!! Voor vragen zit je hier ook op het goede adres. Er is altijd wel iemand die je verder kan helpen.

succes met je baardreis....
 

Cowboy

Baardaap
Oerbaard
Welkom Ronald ;)

Zoals je zelf al aangaf is de basis gelegd en komt het met het nodige geduld helemaal goed (Y)
 

Ronald01

Baard
Bedankt voor de leuke reacties ! (Y)

Klein probleempje met de baard olie. Mijn huisdieren (2 ratten) vinden het blijkbaar vreemd ruiken. Een vond het zelfs nodig om vol zijn tanden in mijn baard te zetten . . .
Toen ik nog geen baardolie gebruikte was het een stuk minder interessant :)>:D
IMG_20161028_211915.jpg
 
Banner image
Top